Khamis, 15 Jun 2017

Ilmu ghaib di Sabah

Alhamdulillah saya dijemput oleh seorang orang Sabah untuk melakukan Gemblengan Ilmu terhadapnya.

Bagi orang Sabah yang berminat mau ikuti Program Gemblengan Ilmu Hikmah, Ilmu Metafizik, Ilmu Ghaib, Ilmu Tenaga Dalam Nur Haq, Ilmu Wali Qutub silalah berbuat demikian dengan menghubungi  terus saya di talian 013 642 1228.

Saya akan berada di Sabah pada Bulan Syahwal ini di daerah Labuan. Tarikh tepatnya saya akan maklumkan dari semasa ke semasa. Apa yang pasti pada bulan Syahwal ini.

Sesiapa saja yang boleh mengikuti program keilmuan yanh unik ini?

Walau siapapun anda hatta awam dalam bab2 keilmuan saya alu-alukan untuk ikutinya.

1. Anda yang mahu sihat wal afiat daripada segala penyakit berat penyakit kronik penyakit fizikal.

2. Anda yang mahu sembuh daripada segala penyakit fizikal dan kronik

3. Anda mahu ilmu dan 'cara' mengubati diri sendiri dan keluarga

4. Anda mahukan aura keberuntungan khususnya dlm perniagaan anda jalankan agar ramai pelanggan aliran tunai yang laju dan bisnes berkembang pesat

5. Anda mahukan keberuntungan dlm apa jua aspek kehidupan dimana ada peluang untuk meraih tuah akan menyebelahi anda spt memenangi tender,memenangi pertandingan,memenangi cabutan bertuah, dan sebagainya.

6. Anda mahukan aura mahabbah dan pengasihan agar sekalian manusia sukakan anda,majikan sukakan anda,pasangan kasih dan setia kpd anda,anda tahu bagaimana nak mempereratkan kembali kasih sayang yg telah terenggang, mendiamkan orang yg marah,dan sebagainya.

7. Anda mahukan  petua- petua amalan yang ampuh dan mustajab dlm segala aspek kehidupan pagar rumah, kesihatan, zuriat,kerezekian

8. Anda akan dapat formula gabungan meraih kekayaan dan kesuksesan dlm kehidupan gabungan ilmu hikmah,ilmu kata-kata ajaib,ilmu kuasa memeta segala keinginan anda menjadikan ia nyata dan pasti.

9. Ilmu-ilmu langka bersumber drp ayat suci dan juga doa serta asma ismul a'zhom yang diwariskan drp para ulamak rohani,kiyai,waliyullah dan para khowas.

10. Anda mahukan meluruskan perjalanan spiritual anda dgn yakin tegap di  jalanNya dan pasti melaksanakannya tanpa ragu elok untuk anda yang bertariqat tetapi belum mencapai tujuan matlamat bertarikat ada keilmuan dan kafiat khusus bagaimana membuka gerbang kerohanian alam cahayaNya menerusi kunci amalan para khowasul khawas hingga anda mendapat pencerahan dan jawapan drp persoalan kerohanian anda alami selama ini. Ilmu selamat dunia dan akhirat.

11. Anda yang mahukan rahsia hakikat silat dan ilmu mempertahankan diri walau aliran manapun anda akan diselaraskan agar sesuai menerima dan mengamalkan ilmu dlm program ini menyesuaikan dan memperkemaskan perjalanan spiritual anda dalam bidang martial arts. Anda akan diajar kunci rahsia kebatinan pahlawan mujahidin (bukan pengganas) zaman silam hingga apa yg kelihatan mustahil di pandangan mata kasar akan jadi mungkin dgn mata sukma ilmu2 keselamatan yang lengkap tersusun sanad dan pengamalannya tanpa anda perlu mencari lagi dimana-mana.

Sesunguhnya masih banyak rahsiaNya dlm gedung perbendaharaan ilmuNya yang tak tersukat dgn tujuh petala langit tujuh petala bumi. Anda percayalah bahawa pelaburan anda untuk mengikuti program Gemblengan Ilmu Tingkat Tertinggi ini tidak sesekali suatu yang sia-sia. Anda akan memperoleh manfaat luar biasa anda akan dpt mengubah 360 darjah kehidupan anda drp keterperukukan nasib dan ekonomi kpd kejayaan dan kekayaaan dunia dan akhirat. Ilmu yang benar baik dan betul itu membuka jalur kekayaan kpd diri anda bukannya sebaliknya. Kalau anda belajar sesuatu ilmu dan rezeki anda menjadi  seret dan anda hidup susah itu menunjukkan anda tdk mempelajari ilmu itu dgn betul dgb adab-adabnya. Atau mungkin ilmu anda tekuni itu tidak diredhoi Allah ta'ala hingga menganggu sirkulasi rezeki anda. Mungkin ilmu itu telah baik tp anda pula gunakan ilmu ke jalan kejahatan. Mungkin juga guru anda terdahulu seorang yang menganut ajaran sesat tak solat dan sebagainya hingga anda turut jadi malas solat selepas belajar dgnnya. Jadi tuntaskan persoalan kekeliruan anda dengan ikuti  gemblengan ilmu yang saya atur kan khusus utk anda hingga segala simpulan ghaib yg memburukkan nasib dan rezeki anda dapat dibongkarkan.

Marilah menuju kejayaan
Marilah menuji kemenangan
Marilah menuju kesenangan

Dunia  akhirat.

Ust Tabib Ali
Hamba yg fakir
013 642 1228

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...