Sabtu, 1 Oktober 2016

Bicara tentang 'black magic' dan benteng hakikat

Umumnya semua ilmu baik aliran putih atau hitam sekalipun dapat mematahkan serangan santet, tuju-tuju, teluh, santau.

Namun jika serangan ghaib itu sudah melibatkan  ilmu-ilmu tertentu yang bersifat 'putus makrifat' atau di Sulawesi disebut Ilmu Putus atau Asenna Ogie atau kalau di Sumatera disebut ilmu putus tali nyawa, maka ilmu batin tertentu yang tidak mempunyai dasar hakikat yang kuat biasanya akan tembus.

Beberapa ilmu 'putus makrifat' yang sangat berbahaya  untuk penyerangan adalah

1. Ilmu Pancung Melayu Sumatra
2. Ilmu Pedang Petir Kalimantan
3. Ilmu Tunjuk Sulawesi
4. Ilmu Makrifat Jantung Jawa.

Dalam hal ini, salah satu di antara ilmu hakikat yang dapat membenteng serangan ilmu tersebut ialah 'Ilmu Kalimat Mustajab Haq'.

Ia merupakan jampi yang berisi pernyataan hakikat diri insan yang dibuka dengan kalimah basmallah, kalimah tauhid, kalimah Haq, dan Jibril alaihssalam.

Ilmu Kalimat Mustajab Haq termasuk pecahan ilmu hakikat,  ilmu selamat juga ilmu hikmah khusus untuk penyembuhan diri. Rahsia ilmu ini boleh dikatakan termasuk langka dan jarang guru memilikinya. Jika ada yang mengetahui pun, banyak merahsiakan kerana dibimbangi disalahgunakan untuk kejahatan.

Manfaat ilmu ini bertujuan untuk membuka segala potensi dalam diri insan seperti antara lain:

1. Sebagai ilmu keselamatan untuk mendapatkan perlindungan Allah daripada segala macam bahaya zahir maupun batin.

2. Meningkatkan imuniti tubuh daripada serangan penyakit kronik. Juga sebagai ikhtiar untuk melakukan proses penyembuhan spiritual dan kerohanian terhadap diri sendiri maupun orang orang lain.

3. Membuka pintu keajaiban spiritual dan kerohanian diri.  Pengaktifan ketajaman indera ke-6 l (High Sensory Perception) untuk menangkap berbagai dimensi gelombang keghaiban alam semesta.

4. 'Booster' ilmu tenaga dalam, ilmu pernafasan, dan lain sejenisnya. Ilmu memperkaya  sumber hakikat seseorang.

5. Berbagai tujuan usaha, bisnes,  pelarisan, pergaulan dan lain-lain.

6. Mengaktifkan cahaya tubuh  melalui proses ilahiah antara lain karisma, wibawa, dan lainnya.

7. Mengaktifkan daya keberuntungan dan keberkahan hidup dalam setiap niat dan perbuatan.

8. Melakukan pemagaran tempat, dan lain sebagainya.

9. Menghadapi serangan ghaib tingkat tinggi seperti santet, teluh, santau, tuju-tuju dan sejenisnya.

Untuk menguasai ilmu ini diperlukan kesungguhan dlm mengamalkannya, menghayatinya dan menyelami 'rasa' pada setiap kalimat yang diucapkan.

Kalimat yang berusi kod2 hakikat bukanlah diucapkan sembarangan tetapi perlu ditafakur dengan teknik penghayatan tertentu.

In sya Allah bila kita mendawamkannya in sya Alla dengan izin Nya ilmu2 putus makrifat yang tersebut di atas dpt dielakkan serangan ghaibnya. Malah dikatakan sesetengah org arifbillah, kalimat itu diilhamkan Allah kpd para pendakwah yang terpaksa memasuki sesebuah komuniti masyarakat yang kuat mengamalkan black magic.

Hanya sekadar sebuah perkongsian. Apapun amalan ayat2 suci jika difahami dengan sempurna itulah yang terbaik utk dijadikan sandaran.

Ustas Tabib Ali
013 642 1228

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...