Sabtu, 9 April 2016

Rawatan sihir dan saka

Assalammualaikum

Bulan Rejab sudah pun bermula. Tak lama lagi bulan Sya'ban dan bulan paling dinantikan ialah Ramadhan al Mubarak. Semoga kita dikurniakan kesempatan dan rezeki utk sampai di bulan barokah tersebut.

Aktiviti rawatan Ustaz Tabib Ali masih diteruskan pada bulan Rejab, Sya'aban dan In sya Allah Ramadhan. Apa yg penting silalah hubungi saya dulu sebelum dtg.

Cara saya mengubat ialah yg rumah pesakit. Kalau tak mau buat di rumah boleh di hotel atau boleh terus saja dtg ke Muar.

Rawatan drp saya bersifat ikhtiar bukannya mendahului Allah.  Jika ada izinNya  gangguan atau penyakit apapun dpt disembuhkan. Allah Yg Menyembuhkan bukan saya.

Apa jua jenis gangguan boleh kita ikhtiarkan. Sila hubungi Ustaz Tabib Ali ditalian 013 642 1228.

Semoga kita mendapat rahmat Nya sepanjang bulan-bulan haram ini. Allahu.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...