Rabu, 27 April 2016

Minyak Penyembuhan dan Peneutral

MINYAK PENYEMBUHAN DAN PENEUTRAL

Minyak ini sudah di olah dan di rituali tinggal pakai tanpa bacaan apapun, langsung pakai,  langsung terbukti, tanpa efek samping, tanpa pantangan.

FUNGSINYA :

1. untuk penyembuhan santau,  sihir, dll. cukup di oleskan pada bahagian yg sakit maka akan keluar paku, jarum, pecahan kaca, pasir, ijuk, rambut. binatang, lendir, dll tergantung jenis sihir yg dikirim dpt di lihat dengan mata

2. untuk penyembuhan orang kerasukan jin, dii ikuti makhluk ghoib dll. cukup dioleskan di tengkuk maka orangnya akan kesakitan dan panas, bila kemasukan jin ada bau kabel terbakar, dalam beberapa minit akan sedar in syaa Allah sembuh.

3. untuk penyakit gout urat,  dan semua jenis penyakit urat dan sendi apabila digosok dengan ini akan keluar pasir hitam daripada liang roma dapat di lihat dengan mata. penyakit kolesterol akan keluar pasir putih.

4. untuk penyakit berat kronik,  penyakit aneh, guna-guna, pengasihan,  cukup di minum. dan semua bentuk penyakit akan lenyap, untuk penyakit berat perlu di ulang beberapa kali sampai sembuh.

5. penyakit diabetis,  gatal,  borok, koreng, bila di olesin minyak ini akan kering dan dapat keluar ulat kecil dari tempat yg sakit.

6. untuk membuka aura, menghilangkan semua energi negatif, membuka penutup jodoh, rezeki, gangguan, sihir pemisah, sihir ikatan,  sengkolo, sial, malang,  dll cukup di campur air di buat mandi.

7. untuk meneutralkan tempat usaha, warung, kedai, yg di tutup orang di kirim ilmu hitam, di hancurkan orang. cukup di percikan di tempat usaha. semuanya akan neutral, hilang.

8. dan masih banyak lagi fungsi dari minyak penyembuhan,  dapat kita teroka sendiri kegunaannya, anda kreatifkan sendiri, dapat untuk mengobati orang lain sesuai utk merawat org, mudah,  praktis, langsung pakai. Semuanya dengan izin Allah.

Minyak Penyembuhan dan Peneutral utk Semua

1 botol RM110
2 botol RM190
3 botol RM270
10 botol RM950

1 botol utk kegunaan biasa
2 botol ke atas utk sakit kronik, sihir kronik dll

Ustaz Ali
013 642 1228

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...