Isnin, 11 Februari 2013

Testimoni Pelajar Ilmu Hikmah Perubatan Kaedah Pengubatan Rahmaniah

Assalammualaikum warahmatullahi wabarakatuh. Beberapa minggu sebelum ini saya ada mengembleng seorang pelajar Ilmu Hikmah bernama Z. Z memang sudh mengalami gangguan antaranya kesan ambilan ilmu salah dan sihir. Selepas pembersihan dan pengisian ilmu, Z beramal mengikut tatacara yg ditunjuk ajar oleh saya melalui berdepan dan panduan dalam nota yang dibekalkan bersama.

Mulanya Z agak ragu. Saya terus mendorongnya utk melakukan amalan sebagaimana diajar. Pentingnya menyakini akan apa yang ditunjuk ajar oleh guru walaupun belum mendapat sesuatu. Moral kpd pelajar Ilmu Hikmah yang lain juga :). Dan Z patuh dan hasil pertama atas petunjuk Allah yg memberikan kekuatan kpd keyakinan dan dirinya.

Z mendapat petunjuk pertama :

apa khabar...ada info terbaru....satu lg sebelum saya pegi kerja kemarin saya nampak kelibat kat depan rumah tepi longkakng saya rase ilmu sihir yng ditanam masih belum mati...ape nak buat tu tuan...insyaALLAH nnt saya balik saya kuat2 kan tekad....saya buat dgn izin ALLAH...

Nasihat atau maklum balas terhadap Z : Teruskan amalan diberikan dgn penuh keyakinan.

Tak lama kemudian Z hubungi saya melalui telefon: 

1. Semalam saya bermimpi melihat Tuan (pembimbing Ilmu Hikmah) bersama diri saya berdiri di halaman rumah saya dan tuan mendorong saya untuk menscan halaman rumah dgn teapak tangan dan tibatiba muncul kain hitam menerjah saya. saya pun melawannya hingga kain hitam itu hilang....


Nasihat saya : Teruskan amalan.

Tak lama Z mendapat satu lagi bantuan drp Allah dgn jelas dan nyata:


2. Assalamualaikum Tuan,

Saje nak berkongsi dgn Tuan Pengalaman, Semalam lepas saya zikir, tetiba selepas itu sy rase mcm tenang dan tergambar kawasan rumah saya dgn jelas...dgn tgn saya terus bergerak mcm scan,,,tetiba sampai dekat satu kawasan ni hati rse mcm ada sesuatu, jd saya pun mcm terdetik benda x bagus dan kata hati ckp ini langsuir....saya terus dgn cara Tuan Ajar saya hembus dan buang tgn cam buang dgn perasaan agak bersemangat cam marah...ok ker tu Tuan---atau ujian semasa beramal...

Sekian Tuan dari saya yg Jahil...semua dtg dr ALLAH...ALLAH juga yg melorong kan semua nya...


Nasihat dan maklum balas saya : Alhamdulillah yakinlah dgn apa yang Allah tunjukkan pada saudara. Tetap beramal dgn panduan diberikan. 

Gemblengan Ilmu Hikmah masih dibuka. Silalah berhubung dgn saya utk temujanji. Bagi pelajar senior dan lain2 pelajar junior ambillah iktibar drp pengalaman Z ini. Tak ada masa saya nak menulis dusta dan membohongi org lain dan membuat saham dosa di blog ini. Semuanya drp pengalaman benar.

Sila email ke rahmaniah999@gmail.com utk temujanji pembelajaran Ilmu Hikmah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...