Sabtu, 23 Oktober 2010

Pengalaman Mengubat : Pesakit Kanser


Pesakit menyatakan penyakit kansernya telah tiada oleh doktor. Cuma kini dia mengalami bengkak tangan kanannya. Gambar di atas ialah rawatan kali pertama. Dalam rawatan sesi pertama ini tangan pesakit bergerak mengikut LAWAN JAM. Rawatan berlangsung lebih 2 jam. Pesakit memberitahu gerakan itu menyamai senaman tangan yang disyorkan oleh doktor pakar. Namun gerakan senaman tangan itu MENGIKUT ARAH PERGERAKAN JAM. Masuk rawatan hari keempat, pesakit memaklumkan kepada saya yang jari jemarinya sudah mengecut sedikit. Bengkak tangan yang dialaminya telah menjangkau lebih 10 tahun dna kini ia menunjukkan reaksi penyembuhan. Insya Allah. Pesakit begitu yakin akan rawatan saya ini. Rawatan masih duteruskan walau secara jarak jauh. Selain rawatan, saya mendoakan kepada AIR ZAM-ZAM dan juga AIR MINERAL. Buat minum, mandid an sapu. Juga minyak wangi yang dibacakan KHUSUS amalan bagi membuka aura pada tubuh untuk berbagai-bagai khasiat. Jadi terbukti bahawa kaedah rahmaniah mampu menangangi apa sahaja jenis penyakit hatta penyakit itu tidak lagi disanggupi oleh perubatan alopati dan juga perawat-perawat. Insya Allah dengan saya, ADA IKHTIARNYA lagi.

Saya mengalu-alukan sesiapa hendak berubat dengan saya bagi kes penyakit macam ini, termasuk kes BUSUNG. Sama ada pada tubuh atau pada badannya.

1 ulasan:

  1. ~Tuan, saya nak jadi assistant boleh?
    hehee~~kot2 boleh hikmah.

    BalasPadam

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...