Khamis, 29 Mei 2014

Rawatan Islam dan Alternatif di Putrajaya dan Cyberjaya 30 dan 31 haribulan Mei dan 1 Jun

Asssalammualaikum.

Khidmat rawatan Islam, ruqyah syariyyah, rawatan secara zikir dan rawatan secara rohani kini dibuka kepada penghuni Putrajaya dan Cyberjaya.

Kami boleh datang melakukan rawatan di rumah anda sekaligus melakukan pembersihan rumah, konsultasi vvip, rawatan tuntas hingga ke akarnya untuk segala masalah gangguan sihir, saka keturunan, saka ilmu, saka liar dan lain-lain jenis saka.

Silalah anda tentukan tarikh, masa untuk perjumpaan dan masa rawatan. Untuk makluman anda kami lapang pada

Tarikh dan Hari

30 Mei 2014 Jumaat
31 Mei 2014 Sabtu
01 Jun 2014 Ahad

Masa

8.00 pagi - 12.00 tengah malam

Sila sms maklumat diri ke nombor 013-642 1228 untuk sebarang pertanyaan dan temujanji rawatan sekitar Putrajaya dan Cyberjaya.

Upah khidmat rawatan dari 30, 31 Mei dan 1 Jun ini hanya rm400.00 untuk kes penyakit dan gangguan ringgan hingga sederhana berat.

Upah khidmat rawatan untuk kes berat akan dinyatakan sebelum kami datang ke rumah anda.

Rawatan diluar tarikh di atas juga tetap dilakukan namun harus dibooking dahulu jika kami berada di luar kawasan.

Khidmat rawatan kami tidak tertakluk kepada rawatan penyakit dan gangguan sahaja malah termasuk konsultasi apa jua masalah kejiwaan, kerohanian, psikologi anda.

Juga termasuk rawatan rumah, kawasan, tanah, premis dan sebagainya.

Kami juga menerima barangan mistik dan antik untuk dilupuskan dan ditawarkan serta diputuskan hubungan antara barangan mistik dengan pemiliknya agar tidak menjadi saka baka.

Sila hubungi kami segera.

Ilmu Warisan Perubatan Islam - contact 013-642 1228.

Kami juga ada mengadakan pembelajaran ilmu-ilmu warisan perubatan Islam dan ilmu-ilmu rawatan Islam yang diilhamkan Allah terus kepada ustaz tabib.

Semua ilmu yang diajar adalah berlandaskan syariat dan lunas-lunas agama.

Insya Allah sesuai untuk perawat Islam dan orang awam walau apa jua level sosial atau taraf sosial anda kami rahsiakan identiti anda.

Anda bukan sahaja diajar untuk menjadi perawat bahkan didedahkan dengan ilmu bermanfaat buat bekalan di masa mendatang dan sebagai pengisian rohani untuk seribu satu macam keperluan.

Sediakan payung sebelum hujan dan jadikan bekalan agar permusafiran kita tidak tergendala di pertengahan jalan kehidupan.

Yuran pengajian rm5000.00.
Bonus pengisian full
Hanya secara bersemuka sahaja.
Tawaran pengajian ilmu ini adalah sebahagian daripada silibus Ilmu Hikmah Nur Makrifah (IHNM).

Insya Allah anda akan dibekalkan ilmu bermanfaat sunia dan di akhira siap boleh digunakan selepas sesi pengajian selesai.

Tawaran pengajian Ilmu Mustajab Warisan Perubatan Islam hanya sah pada tarikh di atas sahaja. Jika tuan puan mempunyai niat dan bajet untuk belajar tetapi tidak sempat untuk tarikh 30, 31 Mei dan 1 Jun di Putrajaya dan Cyberjaya kami bersedia mempertimbangkan untuk menggembleng anda pada tarikh dan masa lain serta ditempat lokasi lain dengan syarat segera booking tarikh anda dan sungguh-sungguh mahu belajar.

Adapun jika anda mahu berubat dan belajar sekaligus silalah maklumkan kepada kami segera dan inilah kaedah terbaik.

Bagi anda yang mahu berubat dan belajar sekaligus ibaratnya membuang yang bathil dari diri dan mengaktifkan yang haq dalam diri maka yurannya atau upah khidmatnya ialah rm5000.00 sahaja.

Tiada upah dan bayaran untuk khidmat rawatan.

Bagi yang hanya mahu rawatan pada tarikh 30, 31 Mei dan 1 Jun upah khidmat untuk kes ringgan hingga sederhana berat ialah rm400.00 sahaja.

Bagi kes berat dengan perbincangan. Silalah hubungi kami 013 642 1228 untuk booking dan menentukan ringan atau beratnya masalah anda alami.

Cepat segera sementara kami berada di area Putrajaya dan Cyberjaya pada tarikh berkenaan.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...