Isnin, 5 Mei 2014

Cara membuang jin dari tubuh

Assalammualaikum.

Insan diciptakan Allah lengkap dengan anggota akal hati yang sempurna. Masuknya jin dalam tubuh manusia adalah disebabkan kita telah membiarkan pintu pada diri kita terbuka luas untuk mereka masuk sewenang-wenangnya.

Akibat gangguan jin tersebut berlaku pelbagai keadaan yang melanda seseorang manusia. Daripada seorang yang rajin solat menjadi malas dan berat sekali unyuk bersolat. Daripada rajin berzikir menjadi malas untuk berzikir.

Daripada seorang yang suka kepada kebaikan menjadi sebaliknya suka kepada benda benda melalaikan hingga mengheret kepada kejahatan.

Jin yang menganggu manusia mengilham dan mempengaruhi emosi dan perasaan manusia untuk melakukan kejahatan adalah dianggap juga sebagai syaitan.

Kejahatan dan bisikan daripada syaitan yang menganggu manusia sangat luas sekali kesannya. Semuanya itu berlaku atas izin Allah jua bagi melihat sejauh mana manusia dapat kembali kepada Allah.

Gangguan syaitan keatas manusia juga menyebabkan manusia kembali kepada Allah bertaubat membersihkan diri daripada dosa dosa dan mengisi diri dengan ilmu hikmah nur makrifah kepada Allah.

Justeru kita dituntut untuk mencari ilmu kerana hanya dengan ilmu lah kita dapat mengeluarkan jin dalam erti kata sebenar benarnya bukan semata mata atas istilah perubatan Islam sahaja.

Mengeluarkan jin yang paling ampuh ialah dengan cara menimba ilmu yang haq yang membawa kita makrifah kepada Allah. Bagi mengikuti bimbingan secara khusus daripada kami silalah tetapkan masa dan tarikh atau hubungi nombor di atas.

Insya Allah anda akan kami bantu dan membuka dimensi baru dalam hidup anda semua. Segeralah hubungi kami.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...