Jumaat, 28 September 2018

Ilmu Mat Kilau dan wali Allah di Pahang



KEILMUAN DI PAHANG, AHAD INI.

Saya nak ke Pahang bumi pejuang pahlawan Mat Kilau dalam masa AHAD ini.  Mat Kilau telah diumumkan mati oleh media penjajah British pada 1895. Namun beliau 'hidup semula' pada 1969 dan menghadiri Solat Jumaat di Masjid Air Tawar Pahang dan mendedahkan dirinya kepada umum. Pada tahun 1970 Menteri Besar Pahang YAB Tan Sri Haji Yahaya Mohd Seth telah mengiktiraf Mat Kilau masih hidup. Selama ini Mat Kilau telah menukar namanya sendiri kpd Mat Siam dan berpindah dari satu tempat ke satu tempat dan akhirnya bermastautin di Batu 5, Jalan Kuantan-Gambang. Mengapa Mat Kilau atau nama sebenarnya Mohamad Bin Imam Rasu dianggap penderhaka oleh British? Adakah penjajah British sudah menjadi Sultan di Tanah Melayu ini dengan mengisyhtiharkan pejuang, pahlawan, guru hakikat ini sebagai penderhaka yang layak dihukum bunuh!?

Selain itu sambil ziarah dan ketemu guru tua,  bolehlah siapa-siapa nak belajar keilmuan. Saya buka khusus untuk orang Pahang keilmuan spiritual dan kebatinan yang bersanad dan langsung terus dapat dipraktiskan. Nak tahu lebih lanjut mesej saya segera. Anda baca mesej sy anda berminat terus saja mesej saya 013 642 1228 Ust Ali.

Sila kongsi dan hebahkan kepada yg berminat.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...