Jumaat, 28 September 2018

Mencari Funder Projek X

Saya dalam kerangka mencari funder sama ada orang perseorangan dan berkumpulan atau organisasi untuk membiayai Projek X.  Saya namakan sebagai Projek X kerana saya hanya mahukan yang serius untuk berkomunikasi dengan saya di talian 013 642 1228.

Saya memberikan hint

Projek X itu ialah bertujuan membina masyarakat yang berilmu haq dan sejati

Projek X itu bertujuan membina korpus ilmu Melayu dan ilmu kerohanian agar terpelihara dan terus dijadikan penelitian, aplikasi dan penemuan baharu daripadanya.

Projek X itu ialah bertujuan memakmurkan rezeki ummah, membantu golongan susah,  dan sebagai sarana halal keluar daripada masalah hutang piutang

Projek X bertujuan memanfaatkan sumber modal anda untuk menghasilkan rezeki melimpah ruah ke anak cucu

Yang berminat blh telefon what apps saya di talian 013 642 1228 untuk perbincangan lanjut.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...