Selasa, 7 Julai 2015

pengalaman rawatan penyakit gangguan dalam darah

semalam di  kpj damansara...kanak kanak yang alami gangguan itu sangat menderita..

sambungan cerita semalam di  kpj damansara...kanak kanak yang alami gangguan itu sangat menderita...

dah dekat dua minggu di hospital swasta tu asyik kena ambil darah je dan disuntik antibiotik..

sampai tercirit birit dibuatnya akibat antibiotik ditukar setiap hari...ini kerana doktor tdk dpt mengesan jenis kuman dan sek darah putihnya menjadi lebih byk drp normal..

sy dah kata ni bukan penyakit 'hospital'...tambahan pula kanak kanak ni demam atau suhu badannya naik mendadak hampir stp masa..

selepas rawatan sy lakukan demamnya terus hilang..jelmaan nenek tua dah tak ada cuma sesekali terlihat wanita muda berkebaya dan berselindang di bahu muncul drp portal alam ghaib seolah macam nak ckp dgn saya...

tp sy tak mau layan..prinsip sy ko dah buat onar pandai2 blah lah...tak payah nak tipu aku korang turun drp kayangan lah..ada cahaya yg indahlah..Nur Allah shj yg hak hakiki...

tambahan pula maknya cerita seringkali kelihatan anaknya bermain dgn kawan2 yg tak kelihatan...siap beritahu mak dia lagi yg dia gembira bermain dgn kawan2 drp alam sebelah tu...huh ngeri juga kan..minta simpanglah drp terjadi pd anak kita

sy selalu bagi peluang dulu puak2 jin ni utk berundur cara baik dan tak ganggu lagi..anehnya pula semasa sesi rawatan berlangsung nenek kanak kanak(nenek betul ) ini yg menjaganya...berpinar2 matanya dan kepeningan tiba2..sy dah syak nenek ni pun ada gangguan saka...tp sy tak fokus pd dia...

hari ni sambung rawatan lagi...kali ni tak bagi peluang dah..tiada maaf bagi mu jin sekelian..

sekilas bukan senang pengamal perubatan nak merawat pesakit tau...sama ada doktor atau perawat alternatif..harap doa semua mana tau mustajab...sama2lah kita berdoa

nak belajar ? hubungi 013 642 1228


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengajian ilmu rawatan jurus al haq

Jurus al-Haq saya ajar sangat simpel tak perlu berlatih pernafasan cukup saya melukiskan rajah jurus secara ghaib dan membuat pengisian kpd ...