Ahad, 27 April 2014

Pengijazahan, pengisian, gemblengan ilmu hikmah, seminar motivasi agensi kerajaan pakej istimewa, dan Rawatan Islam di Johor Bahru

Assalammualaikum

Di sini kami ingin maklumkan sekali lagi kami akan berkunjung ke Johor Bahru pada esok hingga awal bulan depan.

Kami akan mengadakan pengijazahan, pengisian, rawatan, gemblengan, kursus rawatan Islam, Melayu, Alternatif dan Komplimentri kepada rakyat Johor.

Perkhidmatan kami juga meliputi pembersihan rumah, kedai, kilang, sekolah dan tanah serta aset persendirian dengan kaedah patuh syariah.

Juga perkhidmatan kami pagar rumah, kilang, kedai, sekolah dan tanah serta bangunan persendirian.

Juga memagar kebun tanah ladang anda walau seluas mana sekalipun.

Juga pelaris kedai.  Apapun kedai anda kami akan bantu agar kembali seri hingga dikunjungi ramai pelanggan.

Juga kami juga menawarkan kursus private kepada anda apa juga keilmuan yang anda perlukan pada masa serperti pengasih umum untuk disukai oleh orang yang memandang anda juga pengasih khusus untuk suami isteri tunang dll.

Juga membantu anda untuk andartu mendapatkan jodoh membantu membuang rasa suram dan 'panas' dalam rumah.

Kami juga membantu masalah penyakit berkaitan saraf urut mandi bunga semuanya dengan kaedah yang selari dengan perubatan Islam dan syarak.

Kami juga bersedia menjadi panel rujuk syarikat anda juga panel rujuk bagi apa jua perniagaan anda lakukan selagi tidak bertentangan dengan syarak.

Kami juga menyediakan Rawatan Umum di masjid masjid surau dan persendirian untuk keluarga kawan taulan saudara mara ahli kariah.

Kami juga menyediakan perkhidmatan kelas dan seminar khusus bagi peningkatan motivasi diri kumpulan agensi kerajaan dan lain2 lagi.

Kami bersedia berkongsi pengalaman kami dengan para doktor profesional yang mahukan perkongsian ilmu dan pengalaman daripada kami khususnya penyakit berkaitan gangguan syaitan jin mental tingkah laku manusia dan penyakit2 yang gagal dikesan dan dirawat oleh peralatan moden.



Perkhidmatan kami berbeza daripada apa yang anda pernah dapatkan sebelum ini. Kami menjamin kualiti perkhidmatan ditahap terbaik.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...