Isnin, 7 April 2014

Kini kami berada di Kelantan dan akan ke Kuala Terengganu

Asaalammualaikum.

Selepas selesai rawatan ke atas pesakit di Bandar Pusat Jengka di Pahang dua hari lepas kami bergerak ke Bukit Bunga Ayer Lanas dan menginap semalaman merawat.

Petang semalam kami bergerak pula ke Kota Bharu Kelantan untuk berehat sehari semalam dan kami merancang bergerak ke Kuala Terengganu petang ini untuk bertemu dengan seorang lagi pesakit dan calon pelajar di sana.

Esok pada hari Selasa 8 April 2014 kami mempunyai masa lapang untuk temujanji dan bertemu dengan sesiapa juga untuk sesi rawatan dan keilmuan. Diharapkan bagi yang tinggal di Terengganu dapatlah bertemu janji dengan kami segeranya.

Insya Allah.

Setakat ini ikhtiar kami keatas masalah dan rawatan pesakit berjalan lancar sekali. Allah mempermudahkan urusan kami alhamdulillah.

Ada cerita menarik untuk dikongsi seadanya dengan pembaca blog di sini dan semestinya perkongsian detailnya dengan calon dan alumni pelajar Ilmu Hikmah Nur Makrifah.

Banyak pengalaman ditimba dan pengajaran diperolehi.

Jadi bagi anak Terengganu sila hubungi saya untuk temujanji pada Selasa 8 April 2014 ke atas kerana kami akan pulang ke Bangi jika tiada tenujanji.

Inilaj masanya bagi sesiapa juga pembaca blog ini baru atau lama yang tinggal sekitar Terengganu dan Kelantan bertemu janji dengan kami dalam membantu mencari ikhtiar masalah dan keilmuan.

Manfaatkan keberadaan kami di Pantai Timur kerana kunjungan ini tidaklah selalu. Jimat masa tenaga dan wang anda kerana kami telah hadir di tempat anda.

019 3694765

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...