Jumaat, 27 September 2013

Pengalaman Belajar Ilmu Hikmah 12 - Ezam Klang

Banyak orang suruh kami detailkan program belajar Ilmu Hikmah Nur Makrifah (IHNM) yang kami anjurkan. Beginilah.  Apa kata tuan puan tanya sendiri dengan saudara Ezam murid seniour kami pengalamannya. Kalau sekali telefon tidak dijawab jangan putus asa.  Maklumlah sibuk bekerja tapi dijamin dapat beri galakan anda belajar dengan kami.

Berikut pengakuan Ezam.

1. Sejak belajar saya kini menemui ketenangan sejati. Mudah untuk laksanakan ibadah. Dinaikkan pangkat.

2. Dpt khusyuk ibadah. Doa zikir dll amalan dpt dilakukan dgn tubuh badan yang ringan. Bersyukurlah kerana dapat ikuti gemblengan dengan ustaz.Alhamdulillah.

3. Ustaz tidak kedekut ilmu dan masa sabar membimbing. Nilai mahar tidak terbanding dengan nilai bimbingan. Walaupun sudah bertahun ikut ustaz segala janji dipenuhi.

4.Dulu saya belajar banyak tempat. Dgn ustaz juga saya kekal meskipun sudah bertahun tahun.Terima kasih ustaz atas tunjuk ajarnya.

5. Saya terus dapat konsultasi percuma saja.ustaz berikan solusi atas permasalahan dan saya lakukan sebaiknya dan hasilnya Alhamdulillah.

6. Ustaz tidak seperti pembimbing keilmuan lain yang lupakan muridnya.ustaz sedia bimbing walau sudah habis masa belajar. Ustaz jadi kawan, penasihat, sahabat yang setia dan sabar bimbing.benarlah kata ustaz selagi murid mahu hubungi ustaz selagi iyulah ustaz melayani.

Banyak lagi faedah lain yang saya dapat hasil tunjuk ajar ustaz yang berterusan. Jadi anda jangan ragu2 lagi kerana di sinilah pilihan yang tepat untuk menimba ilmu beramal dan mendapat kebaikan dunia dan akhirat.

Ezam boleh dihubungi di talian 013-230 5822 (Klang, Meru)

2 ulasan:

  1. Salam sejahtera , buat saudara dan saudari yang menghubungi saya dan tidak berbalas, saya mohon maaf kerana kesibukan tugas. InsyaAllah jika dapat hubungi, saya akan kongsikan sedikit pengalaman. Hubungi saya di talian yang tertera di atas atau email; nur12cahaya@hotmail.com

    BalasPadam
  2. Terima kasih Ezam! Contoh murid yang setia dan rajin. Pasti berbaloi-baloi!

    BalasPadam

Pengajian ilmu rawatan jurus al haq

Jurus al-Haq saya ajar sangat simpel tak perlu berlatih pernafasan cukup saya melukiskan rajah jurus secara ghaib dan membuat pengisian kpd ...