Isnin, 30 September 2013

Belajar Ilmu untuk merawat diri sendiri

Assalammualaikum dan Salam Sejahtera.

Allah  melimpahkan kasih sayang dan rahmatNya pada setiap makhluk dan atas rahmatNya jua kami masih terus berkhidmat untuk anda semua.

Dalam pengalaman kami berdepan dengan pelbagai karenah pesakit ada di antaranya yang harus memikirkan semula langkah diambil bagi merawat dirinya. Bagi pesakit yang acapkali berulang ulang penyakitnya datang kami syorkan pesakit itu agar segera mengikuti Gemblengan Ilmu Hikmah yang kami anjurkan.  Ini kerana penting bagi pesakit begini mempunyai ilmu dalam berikhtiar mengelakkan sakitnya datang semula terutama berkaitan sihir. Konsepnya mudah. Cuba lihat perawat anda pun seorang yang berilmu. Tanpa ilmu mustahil perawat itu dapat merawat anda. Konsepnya sama dengan anda. Jika anda belajar ilmu maka anda juga boleh memiliki segala kemampuan penyembuhan metafizik atau kerohanian dengan syarat keilmuan anda pelajari itu dirahmati dan diredhoi Allah. Kami ibgin mengajak anda semua yang sudah jenuh berubat di sana sini agar mengikuti sesi pembelajaran kami anjurkan.  Jangan fikirkan tentang maharnya kerana duit yang anda keluarkan untuk berubat sudah terlalu banyak sebagaimana lazim dikeluhkan oleh pesakit kami sampai ada yang menjual tanah pusaka. Kalau anda sendiri tidak sakit anda dapat bantu anggota keluarga yang lain yang jenuh berubat.  Jadi anda tidak rugi apa apa jika anda sendiri berikhtiar mengubati kaum keluarga sendiri. Dengan mengikuti Gemblengan Ilmu Hikmah Tingkat Tinggi dan Istimewa sudah cukup untuk anda buat bekalan dalan menjalani kehidupan. Insya Allah. Jika anda mahu ikuti gemblengan sila terus hubungi kami melaluiemel atau telefon.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Gemblengan Ilmu di Gunung Jerai Panggilan Akhir

Salam. Siapa yg berhajat utk menuntut ilmu2 kebatinan aliran haq dan putih saya ada buat di Gunung Jerai dlm pd 1 hingga 3 Disember ini.  ...