Khamis, 13 Disember 2012

Rawat Diri Sambil Belajar Ilmu Hikmah

Setelah bertahun-tahun mengalami seksaan dan tekanan batin melampau hingga kemurungan dan membentuk personaliti tidak seimbang dan tidak tetap pada agama Islam, maka suatu hari tergeraklah Hamba Allah ini mempelajari ilmu hikmah daripada saya.

Belajar dan terus belajar sehingga segala masalah yang menghurunginya telah hilang dan bersih. Sehingga Hamba Allah itu sihat pulih bahkan menambahkan ilmu lagi.

Pabila dada sudah berisi kemana pergi pun tak rasa risau lagi. Allah bersama orang yang menuntut ilmu. Allah mengangkat darjat bagi setiap penuntut ilmu, Allah pasti menunaikan janji.

Jadi ayuhlah bagi sesiapa yang mahukan pengisian rohani dan diri secara berdepan dan khusus tanpa kehadiran pelajar dan peserta lain seperti di bengkel-bengkel lain maka inilah tempatnya yang tepat untuk mempelajari keilmuan hikmah yang haq secara personal dan persendirian. Insya Allah, la quwwata illa billah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...