Isnin, 31 Disember 2012

Gemblengan Ilmu Hikmah untuk semua

Minggu lepas, perubatan rahmaniah menerima kedatanngan pelajar ilmu hikmah dari Sabah. Beliau pernah mempelajari beberapa keilmuan kebatinan dan belajar reiki. Jadi sebelum bimbingan ilmu dapat dibuat, terpaksalah beliau dibersihkan dahulu daripada pembawan ilmu yang terdahulu. Yang peliknya pembawaan ilmu yang dikatakan bersumber islam dan juga sumber universal energy reiki itu mengheret bersamanya sejumlah jin-jin jahat mengekorinya. Inilah yang sangat memelikkan. Kenapa terjadi demikian? Ini kerana sumber pengambilan ilmu tersebut adalah daripada sumber diragui dan tidak sah. Dan juga beliau tidak memahami struktur ilmu kebatinan hingga mengamalkannya sekerat sekerat hingga menyebabkan banyak gangguan terjadi pada dirinya. Inilah yang mahu dielakkan oleh kita semua dalam menekuni bidang ilmu ghaib kebatinan dan perawatan ini. Asas bagi sesuatu keilmuan ialah ketenangan jiwa. Ketenangan diperolehi daripada rahmat daripada ALlah berkat mempelajari sesuatu keilmuan yang bersih daripada mensyirikkan Allah. Insya Allah, di sinilah akhir pencarian anda semua. Gemblengan Ilmu Hikmah ini adalah akhir pencarian dan ilmu pegangan bagi perawat atau sekurang-kurangnya menjadi sandaran bagi kita untuk berlindung dengan Allah daripada segala perbuatan dengki, khianat, sihir dan lain-lain marabahaya.

Gemlengan Ilmu Hikmah ini dijalankan secara khusus iaitu:

1. Secara personal VVIP. Bukan kursus ramai-ramai.
2. Secara berhadap-hadapan melainkan untuk kes jarak jauh.
3. Segala pengalaman dicurahkan merangkumi teknik merawat benteng diri dan 1001 kegunaan lainnya insya Allah.
4. Bonus-bonus khusus.

Pada bulan Janauri 2013 insya Allah program Gemblengan Ilmu Hikmah ini terus dibuka. Siapapun anda, perawat, orang awam, orang yang tercari-cari ilmu untuk mengisi iri sendiri, golongan pekerja, eksekutif, peniaga, pelajar, ustaz, ustazah...asalkan ikhlas dan rendah hati untuk mempelajari keilmuan ini silalah berhubung dengan alamat email rahmaniah999@gmail.com.

Sudah ramai yang membuktikan khasiat segala keilmuan yang diajar sama ada untuk diri sendiri, keluarga dan masyarakat luas. Bebas daripada penipuan, trick, sihir, silap mata dll.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...