Rabu, 25 Julai 2018

Gemblengan Ilmu Pancar Nurullah Nur Alif Sejati

Gandingan Ilmu Pancar Nurullah dan Ilmu Nur Alif Sejati ibarat matahari dengan sinarnya. Nurullah itu matahari manakala Ilmu Nur Alif Sejati itu sinarannya. Dan manusia itu ibarat muka bumi yang menerima pancarannya. Untuk mempelajarinya Wajib berhadapan dan berguru secara hadir diri untuk penggemblengan ilmu yang langka ini.

*Dalam Ilmu Nurullah terdapat kombinasi zikir yang unik utk segala hajat dunia dan akhirat. Manakala Ilmu Nur Alif Sejati terdapat antaranya Mandian Nur Alif yang lengkap dan beberapa jenis Mandi Penyucian lagi yg bermanfaat zahir batin, dan kombinasi Ilmu Alif yg lain merangkumi kerezekian,keberuntungan, pengasihan dan pengubatan yg bermanfaaat dunia dan akhirat.

2 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  2. Assalamualaikum. saya mencari perawat yang boleh membuang sihir berpenjaga/wali di badan pesakit, beberapa bahagian utama pesakit telah dikunci, dan juga dikenakan sihir patung, menyebabkan pesakit diganggu beramai-ramai tidak kira masa. Lokasi Pasir Mas Kelntn.

    BalasPadam

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...