Rabu, 24 Mei 2017

Gemblengan Ilmu Hak Sejati Diri

Ilmu Hak Sejati mempunuai kaitan dengan potensi ROH kita. Ia lebih halus daripada apa yang disebut sebagai Tenaga Dalam atau Inner Power dan sewaktu dengannya. Ilmu Hak Sejati Versi www.perubatanrahmaniah.com mempunyai cirinya yang tersendiri dimana ia membabitkan Kata Pengucap khusus dan juga Simbol Huruf Hijaiyyiah yang khusus untuk segala maksud dan hajat.

Kata Pengucap Ilmu Hak Sejati

Merupakan daya kontak atau perhubungan FIZIKAL DENGAN METAFIZIK. Apabila anda menerima ijazah secara benar dan menghafal dengan penuh keyakinan anda akan dituntun untuk MENGGUNAKAN DAYA GHAIB ILMU HAK SEJATI untuk membimbing FIZIK anda dalam mencapai apa tujuan dan maksud. 

Misalnya anda mahu tahu

-Dimana letaknya barang hilang
-Dimana punca sumber air bawah tanah
-Dimana adanya barang pusaka
-Dimana adanya harta karun 
-Dimana adanya emas dan batu yang bernilai dan berharga
-Apakah punca sakit dan penawarnya
-Membuat ubat yang berkhasiat zahir dan batin
-Membuk Aura Keberuntungan dll lagi. 

Apa sahaja yang bersifat ilmu-ilmu ghaib atau sesuatu yang terselindung dan tersembunyi dapat kita kesan dan ketahui.

Kelebihan Ilmu Hak Sejati Diri yang lain ialah anda dapat melukis, melakarkan apa saja unsur ghaib seperti makhuk ghaib, jin, kerajaan jin, penjelmaan hantu/jin/makhluk halus disesuatu tempat. dalam rumah dan sebagainya. Semakin dilatih semakin tepat dan bagus hasilnya. 

Mahar Pengganti
Sila hubungi Ustaz Tabib Ali
013 642 1228

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...