Isnin, 13 Mac 2017

Sempurnakan ilmu anda di sini

Setiap guru mempunyai formula tersendiri. Begitu juga saya. Kenapa 17 tahun dulu saya tidak ajar ilmu begini seperti sekarang khususnya tahun 2017?

Hal ini kerana ladunni yang Allah kurniakan kpd saya selaku guru spiritual tdk turun sedepuk sekaligus melainkan berangsur ansur dan kemuncaknya pada tahun  2017 ini.

Sebagaimana kita maklum dunia diambang peperangan. Bersediakah kita dgn ilmu di dada? Mau lawan dgn silat dan keris? Jangan sembarangan melihat secara zahir. Semua pesilat boleh main keris dan pencak namun perkara2 yg bersifat maunah dan karomah infiniti powernya tanpa batasan..

Saya tdk suruh anda menjadi jakun. Kalau kita ada duit yg banyak blh kita beli THAAD US tapi apakan daya negara kita amat kaya berhutang.

Kalau kita ada duit kita blg beli 100 submarine. Merekrut 1 juta tentera. Menjana nuklear dsb. Saya tdk tolak bab zahir teknologi begitu.

NAMUN jangan anda lupa bahawa Teknologi Roh dan Rohaniah mencapai suatu tahap yg tak terbayangkan akal fikiran bukan buah bermegah sbg kuasa dunia cukup utk menguasai diri menjadi insan khalifah di muka bumi menerima amanah drp Ilahi.

Maka di sinilah peranan guru2 spiritual dlm aliran apa sekalipun. Sebab itu saya menerima kalau anda seorang khalifah tariqat anda seorang mengikut aliran Bapak Baginda Mokhtar anda seorang mistik yang dpt menghilang sekalipun di sebalik lalang atau membesarkan tubuh seumpama gunung mengubah beras menjadi tebuan atau mengubah tata alam  dgn kata-kata sugesti anda atau anda aliran tenaga dalam kanugran grandmaster tendai  apa saja aliran perguruan saya jemput ikuti Gemblengan Ilmu Level Tertinggi saya bukakan khusus terbaharu dgn formula sirr nuridzati,al Quran,zikrullah,munajat yg mengjanakan kekuata  roh 1000 kali ganda kekuatan Nuklear termoden di atas  dunia ini.

Keilmuan dan Gemblengan saya ajar ini adalah PENYEMPURNA kesemua ilmu roh anda belajar sebelum ini membooster semuanya dan mematikan ilmu2 batil yg menyusahkan hidup anda selama ini yg tak sengaja atau sengaja anda pernah belajar.

Teknologi Roh mustahil dpt dikejari oleh Teknologi Zahir manusia krn Roh lebih dulu "hidup" drp jasad kita di atas dunia ini.

Rujuk tulisan saya sebelum ini.








Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...