Isnin, 13 Mac 2017

Gemblengan ilmu tingkat tertinggi 2017

Alhamdulillah wa syukurillah. Selawat dan salam ke atas junjungan kita yang mulia Nabi Muhammad sollallahuala wassalam.

Berkat syafaat baginda Rasul saya Ust Tabib Ali 013 642 1228 dengan ini mengumumkan Gemblengan Istimewa sepanjang tahun 2017 ini kepada calon pelajar yang mahu mengambil gemblengan ilmu daripada saya.

Gemblengan keilmuan drp saya dikatakan istimewa kerana pengisian keilmuan sampai ke tataran Asma,Sifat dan Zat. Menerusi Selawat Nuridzati yang telah ditahkik secara khusus kpd saya, apa saja gemblengan ilmu akan jadi berlipat kali ganda "power"nya hingga tanpa batasan Nun-Nya. Alhamdulillah. Gabungan Selawat Nuridzati yang telah diberkahi kpd saya dgn pembukaan ghaibiah mukaayafah dengan ini menjadi anda yg menerim keilmuan drp saya akan diboosterkan rohaniahnya hingga ke infiniti zuk dan rahsiaNya.

Sukar dpt saya ungkapkan menerusi penulisan. Hanya yang mahu belajar dan faham mahar belajar sahaja akan diikhlaskan untuk menemui saya dan menerima gemblengan ilmu drp saya.

Alhamdulillah selain selain Selawat Nuridzati sebagai kunci gemblengam ilmu hikmah dan Tenaga Dalam Nur Muhammad anda akan dibekalkan dengan

-Kunci Al Quran
-Kunci Jantung Al Quran
-Kunci Rahsia Basmallah
-Kunci Asma Sifat dan Zat yakni Selawat Nuridzati.
-Kunci Kasampurnaan Kebatinan
-Kunci Syeikh Siti Jenar
-Kunci Masin Lidah Level 1 2 3 4 dan Sempurna.

Setiap sesuatu ada kunci pembukanya. Dan kunci saya jelaskan di atas adalah kunci bagi kesemua ilmu level tertinggu akan saya ajarkan kepada yang FAHAM MAHAR BELAJAR dan PENGORBANAN menuntut ilmu.

Tolonglah jangan katakan menuntut ilmu itu free semuanya. Paling tidak kesungguhan dan kesabaran anda dalam mengikuti prosea gemblengan ilmu drp guru sbg pembimbing spiritual anda.

Kesemua kunci di atas adalah 'mencarik adat' sama sekali. Tidak  di ajarkan bagi yang mahu main2 semata. Hanya yg khusus niat nak belajar krn Allah dan taat guru saya terima.

Kesemua rahsia2 ini saya akan buka dln Gemblengan Ilmu tahap tertinggi yang pernah saya lalui dan fahami selama hampir 17 tahun saya dlm bidang spiritual ini kpd anda.

Siapa sahaja saya buka blh belajar asalkan akil baligh,orang awam,pesilat,perawat,pesakit,warga emas,peniaga,guru sekolah,pensyarah,guru agama,guru al quran,hafiz,penjawat awam,bos,vvip amat digalakkan,pemimpin,tukang sapu sampah,rakyat biasa selagi anda faham dan bersedia memaharkan keilmuan ni sebagai infak fisabilillah anda sebanyak rm15 ribu ringgit tunai.

Khusus ilmu pakej tertinggi ini anda haruslah what apps kpd saya nama,tarikh lahir anda,tujuan niat nak belajar dan gambar anda. Lelaki wanita tua muda semuanya boleh mencuba what apps saya utk dinilai dulu sebelum saya sekalu Guru Besar akan menerima anda.

Yang benar
Ustaz Tabib Ali
Guru Besar/Utama
013 642 1228 telefon what apps.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...