Jumaat, 23 September 2016

Cara Hancurkan Gangguan Jin, Sihir, Sakit Berat, Berat Jodoh dan Ilmu Hitam

Cara ini adalah mensasarkan kehancuran berbagai-bagai penyakit gangguan jin, sihir, penyakit bertahun-tahun, penyakit keturunan, gay, lesbian, ketagihan rokok, ketagihan rokok, sulit tidur, kanser, penyakit dalam, sulit keturunan, sulit jodoh, dan berbagai penyakit yang tidak terdeteksi medis lainnya.

Alhamdulillah caranya adalah:

1. Wuduk.

Ambil wuduk, solat 2 rakaat (solat mutlak atau salat sunnah wuduk) untuk memohon pertolongan dan kekuatan daripada Allah.

2. Istighfar.

Lakukan istighfar sebanyak 100 kali dengan khusyuk. Mohon ampun kepada Allah atas kemaksiatan yang telah dilakukan, kerana setiap kesulitan itu erat kaitannya dengan dosa kita. Kesihatan adalah bahagian dari nikmat-Nya. Nikmat itu rahmat, dan Rahmat-Nya tidak akan turun sebelum Allah ampuni kita. Dan kita tidak tahu kapan Allah maafkan kita.

4. Persiapan Tempat

Perhatikan dirinya dan sekeliling rumah tempat tinggal. Jika ada benda-benda yang mengandung kesyirikan (azimat, patung, lukisan, benda pusaka) yang masih ada dirumah turunkan dan hancurkan.

5. Mandi Daun Bidara.

Ambil sekitar 21 lembar daun bidara segar, cuci bersih dan lumatkan  atau blender hingga benar-benar lembut. Larutkan dengan 1 gelas air bersih, celupkan jari kita dan ruqyahlah (cara, lihat point 6). Jika tidak ada daun bidara, cukup air saja hingga nanti menemukan daun bidara tersebut.

6. Ruqyah Air.

Bacakan surah Al Faatihah 7x, Ayat Kursi (al Baqarah 255) 1x, al Kaafirun 1x, al Ikhlas 10x, al Falaq 3x dan An Nas 3x kepada ‘Air Daun Bidara’ tadi atau air yang mahu diruqyah.

7. Terapi Al-Baqarah.

Tuangkan atau campurkan air bidara tadi dalam satu ember air bersih, duduk menghadap kiblat dan letakan didepan atau disamping kita. Disarankan untuk memulai terapi Al Baqarah setelah Maghrib. Kerana 1 hari dalam tahun Hijriyah, dimulai dari maghrib dan berakhir di Maghrib pula.

8. Cara Terapi Al Baqarah.

Bacakan Surah Al Baqarah dari ayat 1 hingga ayat 286. Jika tidak selesai satu kali, lanjutkan diwaktu ba’da shalat berikutnya hingga selesai. Saya anjurkan untuk membaginya menjadi 3 bagian, 100 ayat pertama, 100 ayat berikutnya dan 86 ayat terakhir. Lakukan oleh anda sendiri, semampunya.

9. Mandikan Air Ruqyah.

Setelah selesai baca surah al Baqarah hari pertama, mandikan secara menyeluruh, lakukan sebagai berikut:

– Pertama, mandi secara sempurna dengan air biasa hingga bersih.

– Gunakan satu baldi air daun bidara tadi sebagai bilasan terakhir untuk membasuh seluruh tubuh dari kepala hingga kaki, remas-remas diseluruh tubuh dan biarkan hingga ia mengering ditubuh agar meresap.

– Dianjurkan mandi langsung setelah selesai satu putaran surah al Baqarah.

– Jika tidak selesai satu putaran hingga Ashar tiba, maka lakukanlah mandi.

– Mandi ini hanya 3 hari pertama.

– Hari selanjutnya cukup letakan 1 liter air, untuk minum dan mandi biasa sebagai bilasan terakhir. Semoga bermanfaat.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Gemblengan Ilmu di Gunung Jerai Panggilan Akhir

Salam. Siapa yg berhajat utk menuntut ilmu2 kebatinan aliran haq dan putih saya ada buat di Gunung Jerai dlm pd 1 hingga 3 Disember ini.  ...