Khamis, 24 September 2015

rawatan di Perak,Pulau Pinang dan Kedah

In syaa Allah saya akan bergerak ke arah Utara mulai Sabtu depan.

Antara destinasi saya ialah

Taiping
Manjung
Seberang Prai
Yan
Pumpong
Mergong
Alor Star
Kelantan
Kuantan

sebelum ke Sabah hujung bulan Oktober,in syaa Allah.

Siapa2 atau anggota keluarga  atau rakan2 yg memerlukan perkhidmatan rawatan dan konsultasi masalah yg di luar nalar logika,mistika,kejiwaan,bimbingan ilmu,dan sebagainya boleh maklumkan kpd saya segera utk sy susun jadual pertemuan dgn anda nanti.

013 642 1228

Saya siap melayani anda!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...