Isnin, 14 September 2015

gemblengan ilmu dan rawatan di Sabah

Assalamualaikum...pengumuman..in syaa Allah SELEPAS Hari Raya Aidiladha ini saya akan turun ke Kota Kinabalu, Sabah untuk mengembleng murid di sana. Tarikh tepat akan saya beritahu kemudian.

Sesiapa WARGA SABAH yg berhajat untuk rawatan medis dan non medis silalah maklumkan kpd saya segeranya untuk menempah tarikh,masa dan waktu perjumpaan utk rawatan dan konsultasi di Sabah nanti.

Hal ini supaya tarikh yg telah ditempah murid saya itu tdk bertembung dengan tarikh pilihan tuan puan nantinya in syaa Allah.

Saya juga bersedia membimbing tuan puan dan mengijazahkah keilmuan ilmu-ilmu bermanfaat yg telah terbukti nyata khasiatnya.

Silalah hubungi terus saya di talian 013-642 1228.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...