Rabu, 26 November 2014

Gambar! rawatan pembersihan rumah dan tanah pusaka



Assalammualaikum...

Berikut ialah BUKTI saya melakukan pembersihan tanah.pusaka dan rumah daripada gangguan.

Pada mulanya pesakit datang jumpa saya untuk rawatan lututnya yang selalu sakit.

Kemudian rawatan dilakukan dan kakinya langsung sembuh dan tiada rasa sakit lagi. Alhamdulillah!

Tapi sebaik dia pulang ke rumahnya sebaik jejak sahaja kakinya di laman rumah dan tanah pusakanya lututnya terus sakit dan dadanya berdebar.

Jadi saya scan semula dan lihat gangguan itu berpunca dari rumah dan tanah pusaka beserta keris berluk tiga yang diwarisi drp ayahnya.

Jadi sesuai dengan tarikh dan waktunya saya dtg bersama pembantu saya untuk 'menangkap' jin yang bertanggungjawab menganggu.

Pembersihan bukan setakat pada diri pesakit malah juga rumah pusakanya.

Subhanallah! Sebaik rawatan selesai pesakit sudah tidak sakit lagi walau saya sudah pulang.

Teknik rawatan saya akan kongsikan dalam modul gemblengan ilmu tingkat tinggi sahaja.

Yang nak rawatan sebegini boleh hubungi saya.

Sesuai yang bila jumpa ustaz atau perawat sakit hilang tapi bila balik rumah sakit balik jadi sesuai kita buat rawatan pembersihan di rumah anda sekali insyaa Allah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...