Ahad, 9 November 2014

Rawatan dan Gemblengan Ilmu di Muar Johor

Assalammualaikum

Kami kini berada di Muar Johor. Pusat Perubatan Rahmaniah menawarkan perkhidmatan rawatan pelbagai penyakit dan gangguan makhluk halus.

Juga kami menawarkan program keilmuan yang dapat dimanfaatkan sama ada sebagai medium perubatan Islam dan alternatif BERDASARKAN pengalaman kami bertahun-tahun dalam bidang ini.

Haruslah diingat bahawa rawatan kami laksanakan ini ialah perkhidmatan bukannya suatu jaminan.

Tiada sesiapun dapat menjamin kesembuhan dan tercapainya sebarang hajat dalam dada makhluk.

Hanya Allah sahaja yang mengkabulkan, menyembuhkan dan menolong kita.

Kehadiran kami sebagai ALAT dan PEMUDAHCARA semata-mata.

Pastikan apabila anda menghubungi kami sama ada untuk mendapatkan rawatan ataupun gemblengan ilmu sila pastikan anda memahami apa yang kami maksudkan di atas.

Setiap layanan perkhidmatan akan dikenakan bayaran tertentu berdasarkan tahap kesukaran dan proses yang kami akan ikhtiarkan untuk anda.

Kami menjual perkhidmatan iaitu tenaga, masa, alat dan bahan. Kami TIDAK menjual KESEMBUHAN, KESAKTIAN dan sebagainya.

Berhasil atau tidak bergantung sepenuhnya kepada Allah.

Kita hanya layak berikhtiar tanpa berputus-asa. Selain menghargai tenaga, masa, alat dan bahan yang digunakan oleh kami bagi memberikan anda layanan perkhidmatan yang terbaik.

Kami merahsiakan setiap identiti anda. Yang memberikan testimony ialah mereka yang sudah dimaklumi akan hal tersebut. Bagi yang mahu menjaga privacy kami jaga anda dan nama anda daripada umum.

Ramai yang mendapat perkhidmatan daripada kami terdiri daripada orang awam biasa hingga golongan vvip, dato, , tan sri dan kerabat diraja.

Sila hubungi kami di talian hotline 013 642 1228 atau What Apps apabila anda memerlukan perkhidmatan kami beserta anda faham apa kami maksudkan diatas.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...