Ahad, 10 Mac 2013

Pengalaman Pelajar Gemblengan Ilmu Hikmah 2

 Ada panggilan daripada kawan yang memberitahu rumahnya terdapat gangguan tiap kali menjelang senja seperti ada bau wangi ,penghuni rumah yang demam teruk. Saya pun datang untuk bantu kwn saya itu. Dengan mengikuti panduan dan bimbingan guru saya mulakan gerak kerja pembersihan rumah selepas isyak dengan wirid khusus ilmu hikmah semasa bergerak sekitar rumah dengan teknik pembersihan yang diajarkan badan saya kembang semacam terasa seperti leher ditekan dari belakang dan terasa hawa panas. Kemudian saya terus mengaktifkan lagi kunci khusus ilmu hikmah yang diajarkan  dan terasa angin sejuk lembut menghilangkan hawa panas dan segala ketidakselesaan itu danselepas itu tiada lagi bau wangi misteri, gangguan demam dan lain lain lagi. Dan kawan saya pun dapat merasai perubahan dengan udara dalam rumah lebih sejuk dingin tidak seperti sebelum ini. Alhamdulillah tiada lagi gangguan selepas itu . Terima kasih dan saya syorkan siapa yang inginkan ilmu hikmah yang sebenar silalah berhubung dengan perubatan rahmaniah bagi mendapatkan bimbingan dan saya sekarang terbukti keberadaan dan fungsi ilmu ini walaupun sudah  bertahun mengikutinya. Hafiz Shah Alam.

1 ulasan:

  1. Bagaimana sy nak hubungi utk temujanji rawatan ye. Terima kasih.

    BalasPadam

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...