Rabu, 13 Mac 2013

Ilmu Hikmah bukan sihir

Assalammualaikum. Ilmu Hikmah bukanlah sihir. Di sini kami tidak mengajar calon pelajar untuk membuat tangkal, membuat syirik, melakon ritual tertentu, berdamping dengan khodam, bersilat tanpa belajar. Semuanya tidak termasuk dalam Ilmu Hikmah yang kami bimbing.

Ilmu Hikmah dalam tafsiran kami berbeza dengan tafsiran umum dan banyak di media internet. Ramai orang yang mengklaim dia belajar dan mengajar Ilmu Hikmah tetapi sebenarnya dia mengajar sihir. Ada yang sekadar mengabil ijazah dimana-mana dan ada yang terus jadi guru segera dan membimbing murid tanpa pengalaman sendiri. Jadi ia hanya menfotokopi risalah keilmuan bukannya membimbing.

Lebih jauh lagi yang sekadar membaca di sana sini kemudian membuat rumusan sendiri. Mengatakan ilmu hikmah sesat, bidaah dan segala macam. Kami bukan termasuk dalam golongan sedemikian kerana di sini kami mengembleng calon pelajar Ilmu Hikmah dengan sebenar-benarnya tanpa sihir, trick, sekadar mengambil keuntungan duniawi dan lain-lain.

Terbukti hasil gemblengan kami ramai pelajar Ilmu Hikmah mendapat manfaat besar hingga berhasil dalam kehidupan masing-masing. Sebab itu ada yang belajar Ilmu Hikmah terdiri daripada

Perawat Islam yang sudah belajar Rukyah Syariyyah dan mempraktikkannya dalam amalan pengubatan Islam lalu menambah ilmu di dada dengan Program Gemblengan Ilmu Hikmah di sini.

Petani yang mempunyai haiwan ternakan kemudiannya mempraktikkan hingga haiwan ternakan yang sering sakit kini sembuh bahkan sihat dengan izin Allah Maha Kuasa.

Pesilat Ilmu Kebatinan yang mengalami kesan panas, bahang, dan sebagainya lalu mengikuti program kami hingga kesemua kesan itu hilang digantikan dengan kekusyukan ibadah dan ketenangan batin.

Pendosa yang berdosa kemudian mencari arah tujuan hidup kemudian dengan mengikuti program kami kembali ke jalan lurus dengan izin Allah jua.

Pesakit yang menderita segala sakit zahir dan batin kemudian beransur sembuh dan sihat selepas mengikuti program kami.

Dan banyak lagi…tidak terkira kategori jenis latar belakang dan masalah calon pelajar ilmu hikmah yang mengikuti program kami dan mendapat hasil memuaskan.

Semuanya berlaku atas izin Allah Ta’ala jua. Dialah Maha pemberi Dialah Maha Pemberi Rahmat Dialah Maha Pemberi Cahaya dan Dialah Maha Pemberi Petunjuk.

Untuk mengikuti Program Gemblengan Ilmu Hikmah yang asli lagi selamat suci dan murni ini sila hantarkan permohonan ke emel

rahmaniah999@gmail.com

atau telefon terus ke nombor 0136421228

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...