Ahad, 3 Jun 2012

Perawat Perlukan Daya Pemulihan yang Cepat

Daya pemulihan yang cepat sangat diperlukan bagi setiap perawat. Jika tidak perawat akan macet dan pancit. Dan perawat juga terdedah kepada serangan ghaib. Ada kaedah tertentu untuk memulihkan kekuatan diri yang telah melemah sesudah merawat pesakit. Ada kaedah panjang dan ada kaedah ringkas. Nak belajar dalam pakej ilmu hikmah ini akan diajar. Bagi pelajar alumni boleh sertai Grup Perawat Rahmaniah di Facebook. 

Ini adalah tahap advance ilmu hikmah ini.

Harus saya tegaskan sekali lagi dek kerana banyaknya emel dan panggilan kami terima mengatakan kami sama dengan grup TENDAI, dimaklumkan bahawa kami tidak sama sekali sama dengan TENDAI. Bahkan saya sendiri diperlihatkan oleh seorang yang pernah belajar TENDAI silibus TENDAI tahap master dan grandmaster, ia sama sekali tidak sama dengan ilmu hikmah diajarkan dan ditawarkan melalui blog ini. Sama sekali beza. Jadi jangan ragu-ragu untuk pernah berniat mempelajarinya.

Tentang Daya Pemulihan lebih lanjut sila ikuti gembelengan ilmu hikmah perubatan, yang tidak semestinya untuk mengubat cukup sebagai pendiding dan pakaian diri kemana-mana sahaja, sediakan payung sebelum hujan. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...