Rabu, 20 Jun 2012

Mencari ilmu hikmah dan perubatan Islam

Menuntut ILMU adalah tradisi peradaban Islam zaman berzaman
Salam. Nampaknya ada pertanyaan demi pertanyaan tentang ilmu hikmah ke email kami. Antara soalan popular adakah bertentangan dengan Islam? Ia tidak bertentangan sama sekali. Malah ia melengkapi diri perawat dengan ilmu dan pengalaman serta teknik orang lain. Tidak mahukah kita menambah ilmu dan pengalaman dari orang lain? Sudah tentu ia menambah khazanah ilmu di dada sekaligus dapat melakukan pelbagai cara merawat pesakit.

Ilmu hikmah dan perubatan Islam mempunyai formula tersendiri. Apatah lagi bagi perawat senior yang berpengalaman. Jangan jadikan diri tertutup dengan ilmu Allah yang maha luas ini. Belajar dengan yakin dan tekun daripada ahlinya. Tawaran mengikuti bimbingan ilmu hikmah masih berterusan dibuka. Cepat sebelum terlambat. Berbagai update dan upgrade melalui grup kami disediakan. Tidak rugi belajar di sini. Berbaloi-baloi belajar ilmu hikmah di sini.

Terus email ke email rahmaniah999@gmail.com segera. Jangan biarkan diri kita ketinggalan. Belajar sebelum hendak menghukumi.  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...