Isnin, 7 Januari 2019

Gemblengan Keilmuan Terbaik 2019

Alhamdulillah selesai sudah Gemblengan Super Spiritual Nurullah dan Jurus Sinar Tauhid : Fadhilat utk Kerohanian.Mengenal Diri.Pertahanan Diri. Ketabiban. Multifungsi. satu program gemblengan keilmuan gabungan yang disempurnakan Munajat Istighosah selama 3 hari 2 malam di Muar dan Pulau Besar Melaka. Sesuai bagi AWAM hingga anda yg mahu menyempurnakan keilmuan anda telah warisi selagi ilmu anda bawa adalah aliran putih dan mentauhidkan Allah. Program keilmuan sy anjurkan berbeza dgn pihak lain lakukan, sentuhan secara personal lagi profesional dan khusus bagi tiap peserta Insya Allah jika anda berminat saya melakukan Gemblengan ini dari semasa ke semasa silalah hubungi saya untuk menetapkan temujanji hari ini juga.

Suka saya nyatakan Demonstrasi yang dilakukan hanya sampingan bagi menbuktikan keilmuan yang digemblengkan bukan tujuan utama program ini dilaksanakan. Tujuan utama adalah untuk mengenali potensi dan memperkasakan diri anda ke tahap infiniti sukses dunia akhirat. Insya Allah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...