Rabu, 10 Oktober 2018

Ilmu Warisan Bangsa Melayu Jurus Sinar Tauhid

Ada orang Terengganu dan Kelantan nak ambil Jurus Sinar Tauhid, in sya Allah.  Jurus Sinar Tauhid ini amat mudah dipraktiskan dan tiada wirid yg panjang.  Sifatnya multifungsi.  Kekebalan Darurat dan utk menguatkan keyakinan dpt di demokan.  Bukan trick silap mata ya, demo yg real tanpa jin khodam. Ingatlah selama mana kita nak bergantung dgn khodam dan jin? Kita nak mati nak balik kpd Allah dlm keadaan Suci dan Husnul Khotimah. Tak mau dampingan2 ni buat mati susah saja. JST juga dpt menghancurkan usus dan perut serta organ dalaman musuh yg menyerang dan menzalimi. JST tidak memerlukan latihan nafas tenaga dalam cukup istiqomah zikir stp slps solat 33x shj. Dlm silibus JST ada 3 tahap iaitu Tahap Asas, 1 kunci. Tahap Tinggi 2 Kunci. Tahap Wakil Guru 3 Kunci.  Istimewa tingkat wakil guru anda diijazah dan dibai'at Asma Allah. Spt tariqat chistiyyah yg menyembunyikan 5 asma pamungkasnya drp ahli biasa. JST mempunyai 7 Asma Allah yg diaktifkan Sirr dan Kekuatannya utk menyempurnakan batin pengamal JST. Tingkat 3  wakil guru ini juga dikenali dgn Asma Nur Muhammad.

Saya cadang hari Jumaat. Sy blh bagi BONUS RAHSIA, Ilmu Alam:Angin, Api dan Air. Yang nak join blh daftar terus ke what apps saya 013 642 1228.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...