Khamis, 2 Ogos 2018

Gemblengan Ilmu Inti Api Hidup

Alhamdulillah tadi ada telefon saya beritahu sejak ikuti dan belajar Gemblengan Ilmu daripada saya ini tubuhnya makin segar bugar,sifat wal afiat dan mata batinnya semakin terang terbuka hijabnya. Moga diberikan jalan untuk lebih sukses di masa hadapan. Yang berminat blh ikuti program gemblengan saya jalankan.

Saya Buka "Gemblengan Master dan Master of Master Ilmu Inti Api Hidup" dan  bagi sesiapa yang berminat mengikutinya. Bi iznillah!

Faedah umum diperolehi ialah

1. Membuka, Membersihkan dan Menjana 7 Cakra Major pada tubuh energi.
2. Membuka, Membersihkan dan Menjana 365 Cakra Minor pada tubuh energi.
3. Membuka, Membersihkan dan Menjana 72,00 ribu nadi energi
4. Membuka, Membersihkan dan Menjana shumsuna, ida dan pinggala daripada segala sumbatan energi kotor yg mengakibatkan pelbagai penyakit zahir dan batin menuju pencerahan spiritual
5. Membuka, Membersihkan dan Menjana kesemua Lata'if Tubuh Rohani pada seluruh makam diri

Diijazahkan juga

1. 5 Pola Energi Utama iaitu Pola 1 Utk Rawatan Jarak Jauh. Pola 2 utk Energizer Energi. Pola 3 utk Pembersihan Sakit Menahun. Pola 4 utk Pendinding drp Sakit. Pola 5 membersihkan semua makhluk negatif yg menyebabkan punca sakit menahun dan emosi negatif.

2. 9 Pola Energi Pendukung.

3. Perisai Umum Jarak +-5 Meter daripada tubuh drp serangan fizik dan ghaib.

Pada Tahap Master of Master Ilmu Inti Api Hidup saya ijazahkan 2 jenis Perisai lagi iaitu Perisai Intan dan Perisai Kubro Diameter Aura Proteksi ialah 30-50 Meter drp tubuh. Dan Keilmuan Penyempurna spt Ilmu Nur Alif Sejati dan sebagainya.

Whatapps / Telefon saya 013 642 1228
Komen PM akan dihapuskan. Harap maklum.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...