Jumaat, 15 Disember 2017

Master Extraordinary Paranormal & Spiritual di Pulau Besar Melaka. Daftar!

Master Extraordinary Paranormal & Spiritual ini dianjurkan oleh Perguruan Seni Bela Diri Dzul Faqor yang diasuh,dibimbing,ditunjuk ajar oleh al-Faqir Ustaz Tabib Muhammad Ali as-Samaniyyah https://www.facebook.com/

Anda akan dbimbing bagaimana menjadi seseorang yang mempunyai ilmu dan pengetahuan alam ghaib dan segala berkaitan dengannya. Lataif,cakra,cupu ghaib pada tubuh rohani anda akan dibuka dan dibangkitkan potensi ar-ruhi dan dibimbing untuk menghidupkan keilmuan-keilmuan hikmah dan metafizik yang nantinya keilmuan ini akan menjadikan anda
-Ahli Jurusembuh Sakit Medis
-Ahli Jurusembuh Sakit Non-Medis 
-Ahli Spiritual yg faham selok belok dunia spiritual
-Ahli Metafizik yg arif manfaat dan keluasaan alam metafizik utk kebaikan dunia dan akhirat
-Ahli Dalam Keilmuan Hikmah warisan ulamak Hikmah
-Ahli Mempertahankan Diri atau mempertajamkan keilmuan sedia ada
Dan banyak lagi!

Banyak orang mencari ilmu yang dapat memberikan jawapan kepada segala rahsia..dengan ikuti program ini anda akan

-Dapat menangkap isyarat alam
-Memahami rahsia alam
-Ilham yang baik dan benar
-Mencapai jiwa yang tenang dan sejahtera
-Membantu menyelesaikan masalah kehidupan sehari-hari
-Memahami Rahsia Ketuhanan melalui Pembangkitan Diri Sejati drp tidur yang panjang
-Jiwa anda lebih halus menjiwai agama, moral,etika yang mulia
-Memahami rahsia makhluk makhluk Allah sama ada yang nyata mahupun yang ghaib
-Mengenali Diri dan segala potensinya
-Membenteng Diri drp segala kejahatan
Dan banyak lagi faedah yang nyata mahupun tersembunyi bakal terdedah buat anda!

Apa yang dikatakan sebagai third eye, kemampuan psikik, kemampuan telekinesis, telepathi, astral travel, cenayang, mata batin, mata hati atau ainul basiroh dan sebagainya akan didedahkan kepada anda, dan akan dibuka dan dibimbing secara langsung dalam memanfaatkannya dalam kehidupan kita sehari-hari.

Misalnya kami akan membuatkan tapak tangan anda menjadi Tapak tangan penyembuh.Tapak tangan menjurus gangguan dan penyihir. Tapak tangan api membakar penyakit. Tapak mencabut sihir pd tubuh.Tapak tangan membetulkan urat saraf,otot,melancarkan darah dsb.Slip disc.Apa jua sakit badan disebabkan gangguan atau urat saraf.

Anda juga akan diajar diijazahkan dan dibimbing langsung bagaimana meneroka lautan ilmu hikmah, ilmu ghaib bagaimana tatatertibnya, lelakunya, adab dan pantang larangnya.

Belajar keilmuan drp kami seolah-olah anda mengumpulkan pengalaman ahli lebih 15 tahun. Anda akan didedahkan rahsia nama-nama hakikat unsur alam dan bagaimana memanfaatkannya dalam kehidupan.

Anda akan dibimbing cara tafakur/meditasi yang sebenar-benarnya dalam mendayagunakan dlm apa jua tujuan dan hajat-hajat anda. Juga dapat memecahkan hijab diri anda dengan alam ghaib, mendapatkan ilham ilmu-ilmu bermanfaat, menikmati getaran alam makro kosmos dan mikrokosmos dan sebagainya.

Walau anda apa aliran sekalipun, apakah anda pengamal Tenaga Dalam aliran apa sekalipun, anda pengamal Silat apa pun, anda pengamal Ilmu Kebatinan apapun, anda seoraang pengamal ajaran tarikat apapun, aliran kerohanian apapun, dan walau siapapun anda atau anda kosong sekalipun kami akan pastikan apa yang anda belajar adalah bermanfaat, membooster, menyempurnakan kefahaman anda, aura anda, cahaya diri anda, kemampuan paranormal anda hingga dapat digunakan , in sya Allah.

Inilah destinasi belajar anda yg sebenarnya. Gemblengan terus drp ahli-ahli dan terus dilokasi. Tiada trick, ilusi, semuanya keilmuan dibimbing secara nyata dan dpt dirasai keberadaan ilmunya.

Inilah bimbingan yang luar biasa dahsyat dan luar biasa manfaat yang harus anda sertai pada awal tahun 2018 bagi mengubah masa depan anda menjadi lebih baik!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...