Rabu, 31 Ogos 2016

Bertempur dengan jin sihir yang mengganggu kita

Apakah kita merasa dalam hidup ini diganggu dengan jin atau sering bermimpi buruk ataupun terkena sihir kiriman yang membuat hidup dlm ketakutan? Dalam kesempatan ini saya berikan amalan bertempur dengan jin melalui alam mimpi.

 Caranya adalah:

1). Buatlah persiapan yang matang sebelum tidur. Siapkan diri anda untuk menghadapi pertempuran dengan jin pengganggu itu dgn menyiapkan minda kita spt kata sugesti ini, "Aku bersedia bertempur dgn jin yang menggangguku dgn bantuan Allah aku pasti menang. "

2). Ketika mahu tidur berwudulah lebih dulu, bacalah Ayat Kursyi (Qs. Al-Baqarah: 255), Surat Al Ikhlas, Al Falaq dan An Naas, masing-masing 3x.

3). Kemudian tiupkan ke dua telapak tangan dan usapkan keseluruh tubuh. Minta pada Allah

Ya Allah  datangkan jin yang menggangguku didalam mimpi.

Kemudian membaca surat Al Baqarah ayat 148.

“Ainamaa takuunu ya’ti bikumullahu jamii’ah. Innallaha ala kulli syai’in qodir” 3x. (Artinya: Di mana saja kamu berada pasti Allah akan mengumpulkan kamu sekalian. Sesungguhnya Allah Maha Kuasa atas segala sesuatu).

Jika bertemu dengan jin pengganggu itu didalam mimpi dalam bentuk apapun jangan takut.

 Takutlah hanya pada Allah. Kejar dan tangkap jin pengganggu itu, ucapkan kalimat tauhid seperti Allahu Akbar atau Laa illaha illallah, bacakan ayat kursyi hingga jin itu terbakar atau musnah dan hancur berkeping keping.

 Lakukan itu berulang ulang setiap hari hingga semua jin penganggu itu habis dan musnah. Untuk melakukan semua itu kita harus betul-betul mempersiapkan diri sebelum tidur. Anda harus hafal semua surat dan ayat diatas atau langsung lawan jin pengganggu itu "tanpa" rasa takut sedikitpun. Semoga bermanfaat.

Perubatan Rahmaniah
013 642 1228

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Ibu Duit Inti Karomah