Jumaat, 22 Julai 2016

Gemblengan Ilmu Kebal senjata, peluru, bom

Assalammualaikum

Bismillahirahmannirrahim

Kes bunuh menggunakan senjata api semakin bertambah akhir-akhir ini. Motifnya pelbagai daripada politik, ketakpuasan hati, persaingan bisnes, rompakan, sehingga masalah mental dan tekanan melampau luar kawal. Mangsanya drp pengasas bank, pekerja kolar putih, ahli perniagaan, wanita bahkan kanak-kanak turut jadi mangsa dibunuh dengan tembakan senjata api. Apa nak jadi masyarakat kita sekarang ini?

Jadi prihatin dengan kes bunuh dengan kejam ini saya menawarkan program khusus iaitu Gemblengan Ilmu Kebal daripada senjata tajam, senjata api, peluru, bom hingga diserbu dipukul beramai-ramai.

Kaedah ilmu kebal yang saya buatkan khusus ini tiada unsur negatif, jin fasiq, ilmu hitam, ritual pelik aneh, sajian kpd jin, apapun. Bersih sepenuhnya drp segala unsur yang bertentangan dgn agama Islam dan apa juga agamapun.

Tapi sifat kebalnya dengan izin Allah Rabbul Alamin,  dapat di uji pada ketika itu juga. Kekuatan daya gemblengan dan pengisian ini sehingga ke tahap kebal peluru boleh diuji tapi dgn syarat tertentu. Boleh hubungi saya utk keterangan lanjut.

Namun yang pasti ia sudah kebal senjata tajam, sama ada pisau, pedang, keris dan lain2.  Sama ada senjata tajam itu di tetak, dihiris, dilibas in sya Allah takkan melukai murid yg telah sy isikan.

Mahar pengisian ilmu kebal terus jadi siap terima pakai ni tentulah mahal. Krn untuk saya membuatnya juga saya harus jaga 24 jam atau orang jawa menyebutnya sebagai melek.

Istimewa untuk bodyguard, orang kenamaan, ahli perniagaan, hatta orang biasa pun tak jadi masalah krn selagi nama manusia kita terdedah kpd bahaya tak terjangka jd sediakan payung sebelum hujan.

Ilmu kebal ini tdk mengganggu kematian, tidak bawa efek negatif apapun cuma sebagai manusia buatlah perangai spt manusia ya. Kalau rasa beragama buatlah seperti orang beragama.

Tujuan utama program bukan nak suka2 bukan nak tunjuk hebat, lagak dll tapi untuk menjaga keselamatan diri anda juga. Mati tetap dtg juga jika tiba waktunya.

Namun org tua dah kata 'berpantang maut sebelum ajal' jd kita di suruh berikhtiar berusaha cari jalan utk keselamatan diri kita bukan mendedahkan diri kpd risiko bahaya. Jgn sampai anda menangis air mata darah bila Kena tetak, tembak rompak dan lain2.

Hubungi 013 642 1228 untuk saya menyediakan bahan gemblengan ilmu kebal siap terima jadi.

Jika mahu dptkan gemblengan dulu, baru bayar maka maharnya adalah secara perbincangan dgn saya. Bincang kasi jelas, terang letak duduk perkara, ada yg kata tak mau bayar selagi belum test ya silakan jgn dah dpt ilmunya anda tipu saya, tak selamat anda dunia akhirat.

Anda bawa senjata api lagi siap test silakan. Tapi jgn sesekali tipu saya, hancur hidup anda krn utk. Membuat persediaan kebal sampai tataran kebal tembak amat sukar dia punya tatacara ritualnya. Jadi maharnya juga mahal. Tapi kalau dibandingkan dgn nyawa duit tak ada apa2nya krn duit blh dicari nyawa hanya sekali saja kawan.

Ada yg mahu kebal senjata tajam saja
Ada yg mahu kebal senjata tajam dan senjata api
Ada mau sampai tataran kebal bom keganasan dll.
Ada yg mau lengkap dgn ilmu pertahanan diri dan ilmu2 mistik kekayaan dan kerezekian.

Jadi maharnya pasti berbeza2 ikut kadar kesusahan saya nak buat medium utk pengisian pd anda. Sebab itu saya tak letakkan di sini sebab latarbelakang, keperluan, profesion anda berbeza2.

Yg nak bayar bila terbukti harus deposit dulu utk sy buatkan. Begitu juga yg percaya langsung pd saya, silakan hubungi saya.

Ustaz Tabib Ali
Master Ilmu Kebal
013 642 1228

-elakkan hubungi saya untuk suka2, nak test2, jgn jadikan hidup ini sbg suatu perjudian jadilah manusia yg jujur, ikhlas, sopan santun, sabar, tekun mau belajar, taat ikut pedoman guru, sentiasa kenang jasa guru, sangka baik pd guru, berusaha taat kpd Allah dan RasulNya. Aamiin











Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...