Isnin, 20 April 2015

rawatan di geylang singapura dan brunei

Alhamdulillah selesai sudah rawatan di geylang spore. Kes sihir dan saka sekaligus. Pesakit telah disihir oleh seorang wanita yang akhirnya menjadi tunang suaminya. Manakala suaminya menceraikan pesakit. Dalam kes begini biasanya

1. Suami disihir dengan Sihir Penunduk kerana dia menurut saja kemahuan wanita itu sehingga sanggup menceraikan isterinya yg sudah lebih 5 tahun dikahwininya.

2. Isteri disihir dengan Sihir Pembenci hingga suaminya tawar hati dan benci kpd isterinya tanpa sebab musabab yg kuat dan jelas.Malahan suaminya menjadi panas baran dan marah-marah kepada isterinya.

3. Saka apabila isterinya disihir saka keturunan yg telah ada telah menjadi aktif dan menambahkan beban masalah dan gangguan ke atasnya.

Telah banyak tempat isteri malang itu berubat. Alhamdulillah banyak perubahan positif. Tapi masih ada gangguan pada tubuh fiziknya khususnya perutnya terasa sakit dan mata kirinya bergetar getar seperti ada sesuatu menjalari area matanya.

Akibat lain pesakit kehilangan seri wajah hingga kusm gelap. Air mukanya menjadi keruh. Dan sering gugup gemuruh.

Saya pun dijemput isteri pesakit ke geylang. Kesungguhan dan kerelaan pesakit mahu dirawat amat membantu proses rawatan dilakukan. Dengan menggunakan kaedah rawatan tertentu dengan izin Allah Yang Maha Kaya Maha Kuasa Maha Segalanya melalui diri saya sebagai alat yang hina dina fana dan kosong ini dapat mengatasi kesemua gangguan pada pesakit.

Sakit perut, kelopak mata bergetar dan malahan rasa berat dan kusam pada air muka telah berjaya dibersihkan drpnya. Hingga tiada rasa sakit lagi. Bahkan seri wajah dirinya menyerlah memuncak hingga mukanya seperti memancarkan cahaya bulan begitu. Ini disaksikan olek adik pesakit yang menemani sepanjang proses rawatan berlaku.

Saya juga memberikan amalan kubro untuknya amalkan dan dia berasa amat ringan tubuhnya dan amat sihat perasaan dan emosinya!

Sebagai langkah cegah saya menutup dan memutuskan cctv penyihir agar dia tak dapat monitor keadaan pesakit ini.

Alhamdulillah. Selesai semuanya!

Saya tumpukan kepada bekas suaminya yang masih dicintai oleh pesakit ini. Juga tunang calonnya itu...terus membantu pesakit ini untuk mendapatkan semula bekas suaminya itu...

Untuk mendapatkan rawatan bagi warga Singapura silalah contact saya lebih awal agar memudahkan urusan perjalanan. Saya boleh datang ke sana dengan syarat tertentu. Selain kes di atas saya juga dapat berikhtiar dengan 1001 macam kes lagi yabg melibatkan gangguan dan sebagainya. Contact 013 6421228 untuk penjelasan lanjut.

Bagi pesakit dalam negara Brunei dan Sabah Sarawak serta mana mana negara pun boleh contact saya.

Ustaz Ali
013 642 1228



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...