Rabu, 11 Mac 2015

rawatan di Johor Bahru dan Singapura

Assalammualaikum
 
Untuk makluman pembaca dan pengikut blog saya ini, saya akan berkunjung ke Johor Bahru dan Singapura untuk melakukan rawatan kepada orang sana.
 
Rawatan meliputi pekbagai masalah kesihatan sama ada medic atau non medic rasional atau irrasional in syaa Allah dapat dilakukan.
 
Walaubagaimanapun anda haruslah membuat temujanji dengan saya dahulu bagi memudahkan rawatan dilakukan ke atas anda.
 
Rawatan dapat dilakukan dengan saya dating terus ke rumah anda. Mohon what apps segera ke no 013 6421228 bagi memaklumkan kepada saya tarikh perjumpaan kita.
 
Rawatan yang saya lakukan ini amat unik. Ia tidak semata-mata berbau kejiwaan keagamaan dan tradisi.
 
Rawatan saya lakukan ini juga sesuai untuk yang mengalami masalah kemurungan, kecelaruan identity, skizofrenia. Rawatan dilakukan secara Konsultasi Hikmah. Tidak semata-mata bicara kosong tetapi juga rawatan dilakukan secara terapi minda dan spiritual theraphy dimana wilayah-wilayah kejiwaan dijelajahi dan diberikan rawatan dan solusi agar penderita dapat keluar daripada masalah yang dialaminya.
 
Spiritual theraphy secara konsultasi hikmah merupakan cara bagaimana saya melakukan dialog kejiwaan dengan penderita agar kesembuhan itu dapat dibangkitkan terus daripada diri pesakit itu sendiri.
 
Gabungan antara therapy spiritual dengan rawatan Islam kepada penderita yang mengalami gangguan dan penyakit serius dan berat akan membantu meningkatkan kualiti kehidupan pesakit dan menjadi booster factor penyembuhan in syaa Allah
 
Inilah uniknya kaedah rawatan Rahmaniah.
 
Untuk temujanji silalah hubungi 013 6421228
 
Ust Ali
Pakar Pengubatan Islam
Thibbun Nabawiyyah
Muallij
Ruqyah Syariyyah
Pakar Terapi Spiritual (Master Spiritual Theraphy)
Pakar Pengisian Ilmu-ilmu Hikmah
Pakar Konsultasi-Motivasi-Terapi Hikmah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Gemblengan Ilmu di Gunung Jerai Panggilan Akhir

Salam. Siapa yg berhajat utk menuntut ilmu2 kebatinan aliran haq dan putih saya ada buat di Gunung Jerai dlm pd 1 hingga 3 Disember ini.  ...