Ahad, 1 Februari 2015

Program Gemblengan Ilmu Hikmah Tahun 2015

Assalammualaikum

Mulai Februari program Gemblengan Ilmu Hikmah masih dilanjutkan...tuan puan boleh merujuk entri sebelum ini yang menerangkan tentang program saya anjurkan ini.

Istimewanya untuk tahun 2015 ini saya akan menawarkan pelbagai tambahan ilmu dan pengalaman dalam bidang ini.

Program gemblengan memberi kesempatan kepada anda untuk mempelajari bukan sahaja apa yang dikatakan sebagai perubatan Islam bahkan ilmu-ilmu bermanfaat yang dapat digunakan dalam kehidupan kita sehari-hari.

Istimewanya lagi program saya anjurkan ini ialah program gemblengan amat mementingkan kefahaman ilmu yang diajarkan kepada calon pelajar.

Saya tidak memberikan anda silibus semata-mata tetapi juga kefahaman yang panjang lebar dan tuntas keilmuan yang akan diajari dan anda terapkan.

Anda akan diajar dan dibimbing dengan suatu pengetahuan yang jarang atau hampir tidak pernah anda dengari dan tahu seumur hidup anda.

Selain itu saya juga melakukan penyelarasan keilmuan saya ajari ini dengan keilmuanm lain aliran putih yang anda pernah pelajari sebelum ini. Hingga anda tidak bingung dalam mempraktikkan sesuatu amalan dan keilmuan apabila diperlukan.

Sediakan payung sebelum hujan. Jangan tunggu hujan lebat baru nak bertindak. Hubungi Ust Ali ditalian 013 642 1228

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...