Khamis, 1 Januari 2015

Program ilmu dengan yuran diskaun sempena tahun 2015

Assalammualaikum. Sempena tahun  2015 saya ingin memberikan yuran belajar diskaun. Potongan diskaun ialah 50%. Program keilmuan lengkap merangkumi ke semua ilmu melainkan ilmu perangkap jin dalam botol. Perubatan tahap tinggi, pertahanan diri tahap tinggi, ilmu-ilmu kebatinan haq yang bakal anda terima melalui program khusus kami gemblengkan.

Yuran belajar asal rm10 000.00
Yuran selepas diskaun rm5000.00 shj

Pengalaman selama belasan tahun bakal dicurahkan kepada anda. Saya tidak menjual nota. Skill dan pengetahuan itu amat penting drp catitan  ilmu di atas kertas sahaja. Pengalaman menggunakan setiap ilmu akan dikongsikan bersama anda.

Program  keilmuan secara gemblengan dengan yuran diskaun berlangsung mula 1 Januari 2015 hingga 30 Januari 2015 sahaja. Selepas tarikh itu yuran belajar kembali ke asal. Jadi rebutlah peluang ini. Drp anda belajar tanpa berguru dan buat-buat tidak menjadi bahkan memberi kesan negatif lebih baik anda laburkan sedikit untuk seumur hidup dengan ilmu yang bermanfaat.

Ilmu yang tdk ada dimana-mana melainkan didapatkan secara gemblengan.

Hubungi/whatapps 013 642 1228

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...