Isnin, 16 Jun 2014

Pengisian Ilmu Haq Rawatan Islam Level Asas dan Pertengahan dan Aplikasi Praktikal serta Tayangan Video Rakaman Contoh Aplikasi Keilmuan

Bismillah...alhamdulillah segala puji dan puja bagi Allah s.w.t pada bulan mulia Sya'aban dan Ramadhan ini kami menganjurkan Program Pengisian Ilmu Haq Rawatan Islam Level Asas dan Pertengahan.

Ia adalah sedutan daripada silibus Program Gemblengan Ilmu Hikmah Nur Makrifah.

Peserta akan diijazahkan dan menerima pengisian ilmu khusus pengubatan Islam. Pengisian bermaksud segala amalan ilmu rawatan akan dipancarkan terlebih dahulu pada medium air zam zam dan bahan mandian khusus serta sekaligus mentransfer nur hikmah keilmuan terus kepada peserta (ada lagi proses transfer keilmuan dilakukan) hingga selepas program pembelajaran peserta boleh terus melakukan rawatan berbagai bagai jenis gangguan dan penyakit.

Pengisian ini juga amat baik untuk pesakit yang menderita mengalami gangguan sihir, saka, sakit diri yang berulang dan sudah lama sakit.

Insya Allah.

Antara isi kandungan program pengisian khusus ini ialah

-Pembangkitan inti karomah kalamullah untuk 1001 guna
-Pengisian ilmu merawat gangguan saka kaedah ayat
-Pengisian ilmu merawat gangguan saka kaedah asma khusus
-Pengisian ilmu merawat gangguan saka kaedah kerohanian ghaib
-Pengisian ilmu merawat penyakit zahir
-Pengisian ilmu merawat penyakit kejiwaan
-Pengisian ilmu menarik gangguan
-Pengisian ilmu menyedut bisa sihir dan gangguan jin sedegil mana sekalipun
-Pengisian doa malaikat ketika Perang Badar
-Pengisian doa pemusnah gangguan
-Pengisian ilmu ayat kunci rawatan
-Pengisian ilmu rawatan dengan kalimah tauhid
-Pengisian ilmu rawatan dengan daun buah durian Belanda
-Pengisian ilmu rawatan nur al kursi
-Pengisian ilmu-ilmu lain bermanfaat mengikut gerak hati

Yuran belajar : RM 2500.00

Jaminan: Ke semua ilmu di atas telah ditajrib dan diuji cuba serta digunakan dahulu oleh kami sebelum menurunkan kepada peserta. Awas!!! Jangan belajar daripada orang yang menjual buku atau kertas sahaja tidak diamalkan ilmu yang diajarkan kepada anda. Sudah pasti anda akan tergapai - gapai dan menemui kesulitan nanti.

Jaminan : Kami akan membuktikan kredbiliti kami dengan menunjukkan kepada anda Video Rakaman Rawatan kami pernah lakukan jadi yang tidak disebarkan kepada umum jadi anda bukan sahaja tambah yakin dengan ilmu yang kami perturunkan dan buatkan pengisian ke atas diri anda bahkan anda dapat melihat contoh aplikasi ilmu ke atas pesakit. Anda mampu jadi seperti kami insya-Allah dengan mengikuti program pengisian khusus daripada kami.

Jadi program Pengisian Ilmu Haq Rawatan Islam ini amat praktikal, insentif dan diperlukan bagi anda yang mahukan bimbingan sebenar-benarnya.

Program dilakukan secara hadir diri.

Pengisian dilakukan secara berhadapan

Tempoh pengisian dan belajar : 5 jam

Support seumur hidup melalui group khas untuk pemantapan keilmuan,  perjumpaan,  muzakarah dengan guru dan murid seniour.

Support rawatan murid yang mahukan tips dan pandangan guru ketika berdepan pesakit.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...