Jumaat, 2 Mei 2014

Rawatan Gangguan Makhluk Halus dan Belajar Ilmu Hikmah di Kedah

Assalammualaikum.

Dengan limpahan kasih sayang Allah yang Maha Besar, kami akan berkunjung ke negeri Jelapang Padi Kedah Darulaman untuk melakukan sesi rawatan dan gemblengan ilmu hikmah.

Inilah masanya pembaca blog yang berada di negeri-negeri utara tanah air bolehlah menetapkan temujanji dan booking masa dan tarikh untuk bertemu kami dimana-mana lokasi di seluruh negeri Kedah.

Khidmat rawatan kami meliputi semua masalah gangguan zahir dan batin, lama atau baharu.

Kami juga akan mengadakan Program Gemblengan Ilmu Hikmah, Perubatan Islam, Perubatan Melayu, Perubatan Alternatif dan Komplimentri di seluruh daerah di negeri Kedah.

Tuan puan bolehlah membooking hari dan masa untuk bertemu kami. Program Gemblengan Ilmu akan merangkumi rawatan akhbar dan pembelajaran keilmuan lengkap pengisian dan pengijazahannya sekaligus sesuai untuk anda.

Siapapun anda walau pun terdiri daripada orang awam sekalipun boleh mempelajarinya untuk bekal hidup, sebagai pengisian jiwa, rawatan jiwa apatah lagi kalau anda perawat Islam mahu memantapkan keilmuan yang telah dipelajari akan tambah mantap insya Allah di sinilah tempatnya untuk anda mempertingkatkan diri.

Insya Allah kami akan berada di Kedah pada bulan Mei dan kedatangan anda yang sedang mencari-cari tempat belajar dan rawatan jika untuk cuba berikhtiar dengan kami silakanlah insya Allah usaha kita tidak akan disia-siakan Allah.

Lokasi pertama kami di Kedah ialah daerah Yan diikuti daerah-daerah lain di negeri Kedah.

Yang penting sila emel ke rahmaniah999@gmail.com dan anda sendiri tetapkan tarikh, hari dan masa pada bulan Mei ini insya Allah jika ada rezeki bertemulah kita.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...