Selasa, 12 Mei 2015

rawatan orang Kulai Johor

Assalamualaikum.  Esok saya akan datang ke Kulai Johor. Merawat pesakit di sana. Rawatan Intensif. In syaa Allah dengan pertolongan Allah masalah gangguan sihir yang dialami oleh pesakit akan dapat diatasi atas rahmat dan inayahNya.

Setelah selesai rawatan saya buka rawatan khusus kepada orang Kulai yang memerlukan jika masa mengizinkan. In syaa Allah jika tuan puan hubungi awal untuk buat temujanji maka saya boleh merancang masa untuk sesi rawatan.

Khusus bagi pesakit berat yang telah merata berubat hospital dan berjumpa ustaz ustaz maka bolehlah mencuba berikhtiar berubat dengan saya.

Jangan berputus asa daripada rahmat Allah. Selagi hayat dikandung badan selagi itulah kita mempunyai peluang untuk sembuh dan menuju kehidupan yang lebih baik. Hubungi Ustaz Tabib di talian 013 642 1228.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...