Sabtu, 9 Mei 2015

isteri kembali sayang

Masalah yang melibatkan hubungan percintaan dan kasih sayang antara lelaki dan wanita atau suami dan isteri merupakan masalah yang rumit dan komplikated.

Antaranya seperti cinta beralih arah, kurang belaian mesra, kurang perhatian daripada pasangan,perang dingin dan konfrontasi berterusan, dendam semalam, bermadu, suami main betina lain,isteri main jantan lain, isteri minta talak, suami merasa jijik atau takut memandang ke wajah isterinya, menjadi bodoh akibat terkena mandrem, angau berpanjangan, putus cinta lalu hilang semangat untuk hidup, fikiran asyik teringatkan pasangan hingga ganggu aktiviti hidup dan ibadah,nasi kangkang untuk menundukkan suami, tangkal azimat yang akhirnya beri kesan kepada kesuburan,anak mati dalam kandungan, penyakit aneh akibat terkena.mamdrem dan banyak lagi siptom atau gejala yang saya temui. Tak tertulis andai nak dimuatkan di sini secara keseluruhannya.

Kalau ada rezeki dan kesembuhan in syaa Allah ada jalannya untuk anda yang menghadapi masalah yang sama seperti di atas.

Malah saya akan memantau selepas rawatan. Seperti testimoni dibawah. Sebelum rawatan drp saya isteri minta talak. Selepas rawatan isteri sudah tidak minta talak dan kembali sayang bahkan bertambah sayangnya.

Prosedur rawatan
1. Saringan - Pelanggan dikehendaki memberikan gambar pasangan anda melalui aplikasi WhatApps atau setidak-tidaknya maklukat asas pesakit)

2. Untuk rawatan Jarak Dekat atau berjumpa Pesakit atau pelanggan menentukan hari,tarikh dan masa untuk rawatan dilakukan.

3. Untuk rawatan Jarak Jauh pula pesakit atau pelanggan dikehendaki mentransfer bayaran perkhidmatan terlebih dahulu sebelum ikhtiar dilakukan.

4. Antara kedua kaedah di ataa rawatan jarak dekat paling baik sekali.

(stp perkhidmatan kami adalah profesional dan dicaj bayaran tertentu mengikut jenis masalah dan rawatan yang dilakukan.)




Semoga Allah berikan jalan buat kita!Amin!





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...