Rabu, 18 Jun 2014

Ayat Makrifat untuk rawatan

Assalammualaikum...

Apakah yang dimaksudkan dengan ayat makrifat itu? Ia adalah beberapa potong ayat al-Quran yang mempunyai makna yang mengarah kepada makrifatullah yakni mengenal Allah Ta'ala.

Ayat-ayat tersebut dapat dimanfaatkan untuk mengukuhkan hati sang murid menuju keredhoan Allah dan dapat dijadikan wirid harian.

Ayat-ayat Makrifat juga jika dibawa dengan betul oleh si pengucapnya maka ia akan menjadi pamungkas segala keilmuan hikmah dan merupakan puncak daya kekuatan laduni dan rohani.

Insya Allah, jika anda mengikuti program keilmuan kami akan terangkan lebih lanjut tentang ayat-ayat yang dimaksudkan.

Untuk mendalami sesuatu ilmu haruslah dengan berguru dan guru itu pula perlu memenuhi tuntutan syariat dan sentiasa menyucikan dan membersihkan hatinya daripada nafsu ammarah.

Jadi apa anda tunggu lagi, selain dapat dijadikan sebagai syifa' ia juga menjadi rahmat kepada kita untuk mendekatkan diri kepada Allah ta'ala.

Hubungi 013 642 1228 untuk mendalami keilmuan tersebut.

*Kegunaan bukan sahaja untuk perubatan malah untuk meningkatkan lagi kualiti iman kita kepada Allah ke derajat lebih tinggi disisiNya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...