Selasa, 1 April 2014

Mari belajar dari ahli zikir

Assalammualaikum.

Dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha penyayang. Tuhan seru sekelian alam.

Dengan berbesar hatinya kami ingin memaklumkan Program Gemblengan Ilmu Hikmah dan Rawatan Akhbar dan Solusi Kehidupan masih diteruskan.

Anda bukan sahaja didedahkan dengan keilmuan hikmah warisan ulamak hikmah,  ilmu ahli zikir, ilmu rawatan Islam, Hikmah, Alternatif dan Tradisional yang dilengkapkan dengan amalan doa panduan yang mudah diikuti oleh sesiapa sahaja walaupun tanpa mempunyai anda tidak pernah belajar apapun sebelum ini.

Juga bermanfaat untuk anda yang menjadi perawat perukyah juru terapi pengubatan alternatif program gemblengan ilmu yang kami tawarkan kepada anda akan melengkapkab lagi latarbelakang dan menjadi pengukuh profesion anda.

Walau siapapun anda program kamk tawarkan sungguh istimewa digembleng secara khusus peribadi dan vvip segala maklumat peribadi anda dirahsiakan melainkan pelajar yang mahu berkongsi testimoni dengan pembaca blog ini.

Testimoni pelajar kami yang ada dalam blog ini hanya sebahagian sahaja. Masih banyak pengalaman dialami oleh pelajar kami belum kami masukkan dalam blog ini.

Anda tidak perlu ragu untuk mengikuti program kami. Inilah.masanya untuk merubah kehidupan ke arah lebih baik.

Ahli zikir ialah insan yang menekuni zikir seperti mengkaji makna zikir itu sendiri meneliti metod zikir yang paling memberikan kesan kepaa qalbi dan sentiasa memperbaiki dan memlertingkatkan KUALITI ZIKIR dari semasa ke semasa.

Ketahuilah saudara ku sekelian zikir itu walau secaa sepintas lalu nya kelihatan mudah dilakukan namun amat payah dan berat untuk melaksanakannya secaa benar dan paling memberi bekas kepada qalbi dan jiwa.

Hanya dengan bertanya kepada ahli zikir sahaja anda akan dapat kaedah yang metod yang tepat sama ada metod zahir dan metod batin.

Walaupun kita semua berkongsi zikir yang sama tetapi kesan dan natijah kepada qalbi dan ruh tidak sama.

Bahkan kalau kita berzikirlah sebanyak manapun tanpa panduan dari ahli zikir maka kita tidak akan mendapat kesan maksimum.

Bahkan zikir itu juga haruslah dibimbing secara khusus dari limpahan sir ahli zikir kepada kita sahaja barulah kita dapat jadikan ia modal untuk kita berzikir.

Bagaimana caranya berzikir seperti ahli zikir itu?

Insya Allah kami akan kongsikan dengan anda semua dalam program keilmuan kami anjurkan. Anda bukan sahaja akan dibersihkan daripada segala unsur kebathilan bahkan mendapat ilmu bermanfaat ilmu ketabiban super hikmah ditambah ilmu penjagaan diri ilmu ahli zikir seribu satu ilmu ghaibiah dan ilmu zahiriah ditambah dengan konsultasi dan solusi masalah kehidupan seperti membantu anda memyelesaikan masalah bisnes masalah rumah tangga masalah karier masalah cinta dan kasih sayang masalah jati diri masalah akhlak dan masalah keyakinan dan tauhid serta banyak lagi.

Sehingga sesuai program gemblengan ilmu hikmah kami anjurkan kepada sesiapa sahaja dari orang awam walau apa jua latarbelakang profesion dan karier anda kami alu-alukan kedatangan anda, sampai kepada mualij dan perawat Islam yang kebuntuan apabila menghadapi kes gangguan berat sampai boleh mengikut perawat membaca ayat suci-ada cara atasinya kami akan ajarkan!-juga kepada pengamal perubatan komplementari dan alternatif untuk menambah ilmu dan menyempurnakan keilmuan dipelajari  juga kepada sesiapa jua yang mahukan kehidupan lebih baik lebih berjaya lebih bahagia dunia dan akhirat.

Yuran belajar ada 2 bahagian.

Yuran belajar ilmu dengan pakej penuh lengkap ialah rm9000.00 tunai.

Yuran belajar ilmu dengan pakej jimat dan diskaun rm...sila hubungi kami untuk perbincangan.

Semuan yuran bersifat sekali seumur hidup. Jika kurang jelas sila hubungi kami segera untuk penjelasan langsung hingga puas hati anda.

Yuran belajar adalah merupakan  upah diatas nilai perkhidmatan kami untuk membimbing anda seumur hidup kami selagi anda tetap menghubungi kami juga hadiah kepaa penat lelah kami menceburi bidang ink selama lebih 10 tahun.

Kami memberikan anda silibus pembelajaran ilmi hikmah yang terbaik yang bebas  daripada unsur syirik bebas unsur yang tidak jelas bebas dari unsur yang meragukan amalan yang memberatkan amalan keilmuan kami juga tiada amalan berpuasa kejawen tiada jamli serapah tiada sama sekali perdampingan dengan jin khadam khodam tidak ada sama sekali diajar perkara memelikkan bahkan dengan tangan kosong anda boleh mempraktiskan keilmuan dengan ringkas cepat mudah mujarab lagi ampuh dengan syarat anda mengikuti program kami.

Kami hadir bukan untuk bersaing dengan guru kebatinan pakar profesor doktor ustaz ilmu yang bersifat ghaib ini tetapi kami hadir mahu melengkapkan kemahiran diri anda juga membuat sesuatu yang bermakna dalam hidup anda walau orang awam.

Kami jamin anda tidak akan menyesal sama sekali mengikuti program kami ini bahkan alumni hingga kini murid yang pernah ikuti program kami kekal setia bersama kami walau sudah bertahun tahun belajar kekal saling menghormati bukti kepada kepuasan dan tercapai hajat dan impia  selepas ikuti program kami. Insya Allah.

Kami juga ada membuka group ilmu hikmah melalui platform aplikasi sembang WhatsApps. Di sini kami dan pelajar kami berkongsi pengalaman  merapatkan  ukhwah hebahan  program pemantapan keilmuan secara percuma saling backup sesama kita semuanya sebagai tanda bukti kami menepati janji bayar yuran sekali belajar seumur hidup selagi hayat kami dikandung badan selagi itulah anda kami bimbing kami tolong anda sedaya upaya kami.

Jadi anda tunggu apa lagi segeralah hubungi kami untuk.menetapkan tarikh hari dan masa berjumpa.

Insya Allah kita jumpa. Dimana ada usaha disitu ada jalan. Dimana ada jalan disitu aa kejayaan. Dimana ada kejayaan disitu ada kesungguhan. Jika anda.mahu melabur dalam bidang yang beri pulangan tanpa had maka dengan kamilah jawabnya.

Insya Allah

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim tunjukkan kami akan kebenaran dan kurniakan kami kekuatan untuk.mengikutinya.  Ya Allah tunjukkan kami akan kebathilan dan kurniakan kamo kekuatan untuk.menolaknya.

Ya Allah rahmatilah pembaca blog ini yang setia membaca setiap huruf perkataan dan ayat yang membentuk entri demi entri dalam blog ini. Kurniakan kepada pembaca setia blog ini rezeki dan ilmu serta ditambah kan rahmat dan dilorong kemudahan dan dibukakan hati  mengikuti program kami anjurkan hingga mereka dapat membaca ayat mu Ya Allah sebagaimana yang tertulis paa DIRI mereka sendiri.  Kabulkanlah doa kami Ya Allah matikanlah kami dala. Agama Islam.

Untuk cepat hubungi sila telepon terus ke nombor 019 369 4765 untuk whatsaap pertanyaan boleh whatsap ke nombor 013 642 1228.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...