Selasa, 1 April 2014

Kami berada di Pahang, Kelantan dan Terengganu pada minggu pertama bulan April

Assalammualaikum.

Dimaklumkan jadual kunjungan kami ke negeri Pantai Timur.

Lokasi : Bandar Pusat Jengka, Pahang
Tarikh  : 4/4/2014
Hari      : Jumaat

Pada tarikh tersebut kami datang atas jemputan pesakit yang mahukan rawatan.

Berkemungkinan ia akan sampai 1 hingga 3 hari.

Jadi pada hari Ahad bertarikh  7/4/2014 kami memberi peluang kepada warga Jengka dan mana2 daerah di Pahang yang mahukan rawatan atau mengikuti Program Gemblengan Ilmu dan Rawatan.

Jika anda berminat bolehlah hubungi kami untuk temujanji awal atau jika anda baru menbaca entri ini boleh hubungi kami pada tarikh itu untuk berjumpa dimana2.

Pada hari Isnin 8/4/2014 kami akan ke Kelantan kerana ada jemputan dari pesakit di sana
Jika ada yang berminat mahu ikuti Program Gemblengan Ilmu dan Rawatan boleh hubungi segera untuk temujanji awal.

Kami juga akan pergi ke tempat anda sama ada di negeri Pahang, Terengganu dan Kelantan sepanjang minggu depan.

Jika anda berminat untuk mengikuti program kami silalah hubungi kami segera dan kami bersedia ke tempat anda jika disediakan tempat.

Siapa cepat dia dapat. Cuma pastinya 4 hingga 7 / 4 / 2014 sudah dibooking oleh pesakit dari Jengka melainkan kerja kami selesai lebih awal.

Apapun boleh hubungi kami terlebih dahulu. Jangan putus asa jika anda menghubungi kami pada hari sama mahu berjumpa jika ada rezeki bertemulah kita menunaikan hajat masing2.

Ini satu peluang kepada anda yang berada jauh nun di Pahang, Kelantan dan Terengganu untuk bertemu kami mengikuti Program Gemblengan Ilmu dan Rawatan Akhbar.

Jadi anda boleh jimat masa dan kos perjalanan kerana kami datang kepada anda. Sekali lagi ditegaskan selain tarikh 4 hingga 7 haribulan April anda dapat bertemu kami atau membooking masa belajar daripada kami.

Sila hubungi kami segera.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...