Khamis, 18 Julai 2013

Ilmu Hikmah Nur Makrifah dan Jin Botak

Assalammualaikum. Selamat berpuasa, beribadah, berqiamulail. Perubatan Rahmaniah menerima testimoni pesakit yang akhirnya menerima pengijazahan 1 amalan keilmuan daripada silibus Ilmu Hikmah Nur Makrifah dan Pengubatan untuk membantu mempercepatkan kesembuhannya. Dia Berikut adalah email ringkasnya.

                                                                                     *****                                  

Assalamualaikum Ustaz Rahmaniah. MOGA DIRAHMATI SETIAP HARI.Ustaz, saya suka untuk menyedekahkan fatihah kepada ustaz dan mendoakan kesejahteraan kepada ustaz setiap hari bagi menghargai jasa ustaz mencurahkan ilmu kepada saya.

Syukur alhamduillah, saya merasakan perubahan pada diri  saya. Saya lebih kuat apabila mengamalkan________.

 Pada hari kedua pengamalan, saya dapat melihat jin yang mengganggu saya keluar berukuran 3 kaki berkepala botak bentuk lembaga hitam. Malah saya jadi lebih terkejut tetapi syukur kepada ALLAH SWT kerana dengan limpah rahmatnya.

 Saya mulai merasa lebih tenang...

Terima Kasih Ustaz Rahmaniah.

Selamat Berpuasa dan Beramal.Moga Ustaz sekeluarga dirahmati sentiasa

Ikhlas,SARIMAH Batu Pahat, Johor Bahru.

____

Terima kasih Sarimah. Amalkan secara istiqomah. Ingat ayat bukanlah berkuasa. Ayat hanya menjadi  penghubung hati kita kepada Allah. Hingga mustajab doa dan pengharapan kita
 Amin.

Bagi yang masih teragak-agak untuk mengikuti Gemblengan Ilmu Hikmah Nur Makrifah dan Pengobatan maka selidiki lah dulu hati anda. Adakah anda mahu kehebatan semata atau mahukan dada terisi dgn keilmuan yg dapat dimanfaatkan bila perlu. Terserah lah. Di sini kami hanya menawarkan keilmuan yang boleg digunakan. Pasanglah niat untuk belajar hubungilah kami jika ada kemusykilan. Bagi anda yang sudah belajar dimana mana tapi  rasa kecewa cuba selidik kenapa anda kecewa. Kalau anda inginkan kehebatan yang sentiasa dapat dipertontonkan kpd ramai maka di sini bukanlah tempatnya. Namun jaminan kami keilmuannya tetap boleh diandalkan. Insya Allah. Email segera permohonan belajar ke email rahmaniah999@
gmail.com

Utk Ramadan Gemblengan Ilmu Hikmah Nur Makrifah dan Pengobatan masih dibuka seluasnya. Dengan pengisian keilmuan terus ke peringkat tertinggi balik dari gemblengan dapat terus merawat dan membantu bahkan pulang modal belajar sekejap sahaja. Cepat untuk Ramadan pengambilan dihadkan agar kami dapat memberikab tumpuan vvip kpd calon pelajar. Bagi alumni sila DATANGA BERJUMPA LANGSUNG dengan kami atau setidaknya TELEFON guru anda sedia bimbing jangan main sms dan email sahaja kerana keilmuan bisa di pertajamkan dengan pertemuan dengan guru. Booster update dan muzakarah keilmuan terus dibuka.

Bayangkan Puan Sarimah yang hanya ambil program rawatan sahaja pun sudah dapat manfaat daripada 1 kunci keilmuan sahaja apatah lagi pelajar kami yang dapat semua sekali dengan powerfull berganda ganda. Jadi apa di tunggu lagi.. sila ajukan permohonan belajar ke email yang disertakan di atas segera. Lagi cepat anda buat keputusan lagi cepatlah anda menempa kejayaan dalam hidup anda merubah nasib diri ke arah lebih baik. Email rahmaniah999@gmail.com.

Ya Rahman!
Ya Rahim!
Ya Fattah!
Ya Razzaq!
Ya Waliyy!

Alhamdulillah 7x. Amin.

                                                                                       




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...