Selasa, 18 Januari 2011

Solat Istikharah Sebelum Memilih Hendak Belajar

Alhamdulillah. Segala puji dna syukur bagi Allah. Sejak saya membuka tawaran bimbingan dan gemblengan IHNM ini ramai yang mengambil keputusan bijak untuk belajar dan menghayati kebesaran Allah melalui limpahan rahmatnya yang maha luas. Kini, sebagaimana yang telah saya maklumkan, saya tidak akan terus membuka tawaran bimbingan dan gemblengan ini selamanya. Saya akan tutup apabila sudah mencapai bilangan tertentu. Oleh itu bagi yang telah singgah ke blog ini, dan membaca tentang bimbingan ilmu hikmah dan berminat, maka hendaklah segera membooking masa untuk datang menerima pengisian. Tuan-tuan boleh terus emel kepada saya dapatkan maklumat dan persediaan sebelum datang. Jangan berfikir panjang. Dengan rahmat Allah, bagi saudara yang ingin mencari ilmu perubatan kerohanian yang sebenar, saudara pasti akan berasa tertarik untuk menyertai program ini apabila sudah membaca entri mengenainya di blog ini. Keinginan dan cenderung hati itu saya yakin semuanya daripada Allah Ta'ala. Banyak yang sudah mendirikan solat istikharah dan terjumpa blog saya, mempunyai gerak hati kuat untuk belajar, alhamdulillah. Apabila mereka menerima pengisian mereka juga telah menyatakan kesyukuran yang tiada terkata apabila dapat menerima bimbingan dna pengisian ilmu hikmah , insya Allah. Allah Maha Besar dan Maha Kuasa di Atas Segala Sesuatu. Jadi kalau saudara ragu-ragu juga boleh solat istikharah, buatlah keputusna bijak sebelum tuan tuan menceburkan diri dalam bidang perawatan Islam ini kerana hanya dengan saluran yang haq dan benar sahaja dapat kita berdepan dengan berbagai ragam gangguan dan penyakit. Jadi tiada ketidakpastian lagi selepas ini, insya Allah. Banyak yang telah menerima pengisian telah menyatakan mereka solat istikarah dahulu dna kuat gerak hatinya hendak belajar dengan saya, insya Allah semuanya atas rahmat Allah, saya juga mohon berlindung daripada kejahatan nafsu dan sifat-sifat keji serta bisikan syaitan. Selagi saya terdaya saya bantu sehinggalah saya rasa mencukupi dan tidak lagi membuka bimbingan ini.

Insya Allah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...