Jumaat, 11 Disember 2020

Gemblengan Ilmu Nurullah di Gunung Jerai Yan Kedah

 Bagi anda yang berminat ikuti program di Gunung Jerai dalam pertengahan bulan Disember 2020 Ustaz Tabib Ali akan membuka program Nurullah antara fadilatnya ialah


1. Membuka Kashaf Ainul Basiroh


2. Membuka Rahsia Roh Idhofi


3. Membuka Rahsia Nafas Nur Tauhid Tahap 1, 2,3

4. Membuka Rahsia Ilmu Tabib Diraja

5. Ilmu Jabat Urut al Jabbar asma khusus dan teknik khusus

6. Membuka Rahsia Portal Emas 

7. Membuka Rahsia Portal 'Wang Ghaib'

8. Membedah Rahsia Raja Terawangan dan Rogoh Sukmo yg sebenar benarnya

9. Rahsia Agung Mandian Penyucian Nur Khususiah

10.Ijazah Sanad Al Quran


Rugi bagi anda yg lepaskan peluang. Gemblengan atau pengajian ilmu dijalankan sewaktu anda cuti dan full days bersama saya utk Menerima Pembukaan Rahsia Rahsia Keilmuan.


Cukuplah dengan anda membaca buku, iklan dan menyesal akibat tidak se.pat warisi ilmi dari datuk nenek ayah kita yang banyak membantu masyarakat san keluarga. Kita kosong tanpa ilmu. Maka di sinilah anda wajar fikirkan utk ikuti program saya buat ini berdasar pengalaman puluhan tahun dan profesional 


Siapapun anda saya terima sama ada orang biasa, anak raja, orang miskin, orang kaya asalkan pasang niat dalam hati ikhlas nak belajar. 


Hubungi saya langsung di talian

013 642 1228

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU

ADA PADLOCK DI ATAS BATANG LEHER TOK GURU Salah satu kes yg pernah saya tangani ialah kes gangguan keatas seorang Tok Guru yg terkenal.  Pad...